Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk adresje verwendagje enkele dagen voor huwelijk

24-1-2009 13:16:15
Hey aanstaande bruidjes,

Met nog 140 daagjes op de teller ben ik op zoek naar een leuk adresje voor een verwendagje voor mijn huwelijk. Ergens waar ze speciale huwelijksarrangementjes hebben ofzo (gelaatsverzorging, manicure, pedicure, massage,...) Provincie maakt niet zoveel uit (liefst in Vlaanderen) ikzelf ben van Noord-Antwerpen, maar voor zo'n verwendag zit ik er niet mee in een eindje te rijden.
Iemand tips, aanraders?

Alvast bedankt! en nog veel succes allemaal!

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Cindy
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 384

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-1-2009 14:00:40

hezemeer in laakdal

Veerle

Meld misbruik24-1-2009 19:20:06

Hallo,
Ikzelf blijf zweren bij het kuuroord van SPA. Volgens mij hebben ze hier geen speciale huwelijksarrangementen. Maar je kan wel à la carte jouw formule samenstellen. Je bent wel telkens alleen in de behandelruimte, maar alles is zeer professioneel aangepakt, heel hygiënisch en ze zijn heel vriendelijk, ook als je Nederlandstalig bent. Tussendoor heb je dan tijd om gaan te zwemmen in de thermen of om naar de grote panoramische sauna te gaan (naakt/gekleed is gescheiden). En trouwens, als je behandelingen boekt, heb je ook toegang tot nog een extra kleinere sauna waar je meestal alleen bent + tot de hamman! Ikzelf ben er 1,5 jaar geleden de eerste keer naartoe geweest. En na een half jaar nog eens teruggeweest. Voor ons huwelijk ga ik ook nog eens langs :-). Als je hierin geïnteresseert bent, zou ik je wel aanraden om zelf de volgorde van de behandelingen vast te leggen bij reservatie. Na een gelaatsbehandeling kan je bv niet meer de hamman in (dus als laatste nemen). En zeker vragen om er 's middags te lunchen. Heel verzorgd! Het is niet goedkoop, maar het is wel all-in. Tijdens een dag kuren mag je onbeperkt spa reine, spa bruis, koffie en thee drinken en je krijgt kamerjas en slippers. Alleen opletten met het boeken van bepaalde van hun formules: ik kan je aanraden van geen (bubbel)baden erbij te nemen. Die heb je genoeg in de thermen zelf. Zelf samenstellen is de boodschap. En als je een aantal behandelingen boekt, krijg je lunch of toegang tot de thermen zonder extra kosten. Aanraders: lichaamsmassage van een uur en gelaatsverzorging van een uur.
Hun tarieven staan op de website.
Veel verwenplezier in elk geval, waar je ook gaat!

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik26-1-2009 9:52:00

Sauna Ostara in Belsele kan ik van harte aanbevelen! En dat is niet àl te ver van Antwerpen stad. Privé-sauna met verzorgingsinstituut. De dame zelf is zeer bekwaam in de verzorgingen en heel aangenaam en vriendelijk! Ik ben er ooit geweest met een Flair-arrangement, maar op de website zie ik dat ze speciale arrangementen heeft voor toekomstige bruidjes en ook een groepsarrangement als "vrijgezellendagje" voor de dames. Ik was zelf van plan er terug te gaan als mijn huwelijk in de buurt komt. Nog 81 dagen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...