Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezellige kerk in de omgeving van Gent

24-1-2009 15:45:02
Dag iedereen,

wij zijn nog op zoek naar een gezellige, gemakkelijk bereikbare, niet al te kleine kerk in de buurt van Gent. We zijn al naar aantal kerken gaan kijken, maar het lijkt ons niet handig om in Gent centrum te trouwen. Zou iemand ons precieze informatie kunnen bezorgen m.b.t. gezellige kerken in de buurt van Gent?

Alvast bedankt!

marlies
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1597

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik24-1-2009 20:24:18

Afsnee, dat is niet ver van gent en heeft een gezellig romantisch kerkje. Het is niet groot en ook niet zo super mooi vanbinnen, maar gewoon super romantisch

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik25-1-2009 10:35:56

Een vriendin van me is in de Kerk van St Martens Latem getrouwd. Een heel gezellige en mooie Kerk.

Wij zelf trouwen in de Onze Lieve Vrouwe Kerk in Mariakerke.

Vergeet niet dat je aan je eigen pastoor toestemming moet vragen om in een andere Parochie te trouwen. Jouw pastoor neemt dan contact op met de plaatselijke pastoor. Is meestal gewoon een formaliteit, maar eentje dat je moet doorlopen.

Succes ermee.

Johan

Meld misbruik26-1-2009 14:10:11

www.cultuurkapel.be

heel mooi
al veel vieringen gedaan aldaar
zalig
goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info