Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
|
24-1-2009 20:05:15
Hallo, Had daarnet al iets geantwoord, maar internet sputterde blijkbaar een beetje tegen. Weet dus niet of het antwoord is toegekomen. Wij wilden dus ook een reis buiten Europa en wij hebben gekozen voor West-Canada (22 dagen). Dit is een gebied dat gekend is voor z'n ongerepte natuur en waar het veilig is om met z'n 2 rond te toeren. Samen met een huurwagen rondtrekken in Vancouver, Banff, Jasper ... is voor ons ideaal. Als je meer bent voor een strandvakantie met al de luxe: ik weet de naam niet meer, maar wij zijn ook terechtgekomen op een site die speciale huwelijksvoorstellen uitwerkt (wel in luxehotels omdat die kortingen bieden) voor recent gehuwden. Als je meer info zou willen over Canada, laat je maar iets weten! Veel plezier met het plannen!
|
|
s
1-6-2007
|
24-1-2009 20:56:58
Hawaii! Aanrader!
|
|
Patricia
25-7-2009
|
24-1-2009 22:39:07
Dag Veerle Ik zou wel wat meer info willen over West-Canada. Wat gaan jullie precies bezoeken? Mijn e-mailadres: patricia.oplieger@skynet.be Alvast bedankt! Patricia
|
|
sarah
17-5-2008
|
25-1-2009 9:15:13
- zuid afrika, sun city hotel? daar kan je ook safari doen, luchtballon, enzovoort en volgens mij is het daar malariavrij gebied. staat denk ik ook op hun website. mijn nonkel heeft dan pas gedaan in combinatie met een rondreis, was zeker een aanrader! Mijn tante is een hele moeilijke en zelfs zij vond het heel goed
- wij hebben safari in kenia gedaan.. was ook zeker een aanrader!
- rondreis in thailand, ook zeker de moeite
- bali in combinatie met hong kong, ook zeer mooi
verder staat op mijn verlanglijst nog - terug een safari... - las vegas, grand canyon,enzovoort - cruise alaska - costa rica
|
|
sarah
17-5-2008
|
25-1-2009 9:27:19
jordanie, dubai
|
|
Nathalie
|
25-1-2009 9:41:51
Dag Patricia
Wij hebben net onze reis geboekt naar Jamaica! Als je dol bent op warm weer, prachtige natuur (inclusief vele watervallen), een gezellige sfeer en een betaalbare prijs!
Groetjes
Nathalie 27.06.09
|
|
Wendy
25-7-2009
|
25-1-2009 14:10:49
Dag Patricia,
Ook wij trouwen op 25 juli en hebben ook nog niet besist waar we op huwelijksreis gaan. Zuid-Afrika, Mexico, Thailand,... We hebben zelfs al gekeken om met de vespa in Toscane rond te toeren. Denk dat we binnenkort toch maar eens zullen moeten beslissen. Groetjes, Wendy.
|
|
sarah
17-5-2008
|
25-1-2009 18:04:01
Malaria free safari vacations Malaria free safari vacations are a certainty at the Pilanesberg National Park. Guests staying at Suncity (also a malaria free environment) can enjoy day trips here at any time. More and more people are opting not to take prophylactics and consider malaria free safari vacations a top priority when visiting Africa. Because the Pilanesberg area is malaria free, it is one of the few parks suitable for a safari for small children. Just because your vacations are spent in a malaria free game park does not mean you compromise your safari in terms of game viewing
|
|
Joke
18-4-2009
|
26-1-2009 20:32:36
Beste
@ Veerle De West-Canadese parken zijn inderdaad zalig! Deden we 2 jaar terug, in combinatie met Yellowstone NP, Glacier NP... Was geen huwelijksreis maar ik vind het een super (romantisch!) idee om deze bestemming als huwelijksreis te kiezen. Indien iemand nog tips wilt rond deze parken!
Wij kozen voor een rondreis op Ile de La Réunion. La Réunion is een klein eiland aan de Afrikaanse oostkust. Het is eigenlijk een Frans departement, en men noemt het soms 'het tropische Zwitserland' (bergen, oerbossen, keteldalen, vulkaan, lagunes, stranden...). Slecht 2 uur tijdsverschil, betalen doe je met Euro, geen inentingen of internationaal pass nodig, zelfde gezondheidssysteem als in Frankrijk...
Ik kijk er ernorm naar uit (misschien nog meer, dan naar mijn huwelijkdag zelf... foei!)
Succes met de zoektocht! Indien nog vragen mag je mailen naar jootje_h@hotmail.com.
Groetjes
Joke en Lieven 18-04-09
|
|
|
|
|
|
|