Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

animatie voor de kids

24-1-2009 20:07:16
hallo iedereen,

Even een vraagske.
Wij hebben zelf 2 kindjes ééntje van 7 en ééntje van 3.
Ik werk ook als onthaalmoeder.
We hebben de kindjes van in mijne opvang uitgenodigd op de receptie.
Eens dat de receptie gedaan is zijn enkel onze kindjes nog op het feest.
Nu dacht ik om tijdens de receptie ofwel iemand in te huren,een clown of zo om de kindjes een beetje bezig te houden.
Ik dacht aan ballonnen en een beetje gekke dingen om de kindjes aan he lachen te maken, schminken dat wil ik al zeker niet.
Maar nu dacht ik dat ze misschien veel meer zouden hebben e-aan een springkasteel.
De leeftijden van de kindjes ligt tussen de 9 maand en de 5 jaar( broertjes en zusje).
Kwa prijs is het ongeveer hetzelfde,mijn ventje kan een springkasteel huren aan de helft van de prijs via zijn werk.
Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor de reacties,
Lieven en Daisy.
25/09/2009.

daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 343

evy
1-3-2009
 Meld misbruik24-1-2009 21:07:56

Ik zou voor een springkasteel kiezen, hoewel je dan wel afhankelijk bent van het weer. Of je moet een mogelijkheid hebben om een (klein) springkasteel binnen in een zaaltje te plaatsen.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-1-2009 0:53:45

een overdekt ballenbad?

wij hadden een kinderparadijs, springkasteel, en kinderanimatie

een clown vond ik te duur voor wat het was. we hadden k- events voor animatie en die hebben dat heel goed gedaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...