Terug naar overzicht
dat zijn hele mooie kleedjes, en zeker niet duur. Ik had er een gekozen van 1250 euro. Spijtig genoeg bleek daarna dat een nicht van mijn aanstaande hetzelfde kleed had gekozen. Zij trouwde in april en ik in augustus. Uiteindelijk heb ik dus een ander kleed moeten kiezen. Dat werd eentje van Ian Stuart, qua prijsklasse niet te vergelijken! Veel succes met je zoektocht
Hoi WendyIk heb een kleed van Leijten en heb er 639 euro voor betaald (heb een maatje meer want de standaardprijs is 599). Het is echter wel een gekleurd kleed en sommige jurken kunnen in verschillende kleuren gemaakt worden. Het mijne komt van bij Couture Ann in Aalst, superlieve dame die je goed helpt bij de keuze van je jurk.Groetjes en veel succes met je zoektocht;Véronique C.
hey Wendy,Mijn kleedje is ook van Leijten.Ik heb wel eentje van 1329 euro, ik denk dat je er vershillende prijsklasses in hebt.Naar het schijnt hoe simpeler hoe duurder.Veel succes met je zoektocht,Lieven en Daisy.25/09/2009.
Op mijn zoektocht heb ik verschillende kleedjes van Leijten gepast, en ik vond ze allemaal mooi! De prijsklasse gaat van zo'n 600€ tot dubbel zoveel, het hangt af van je smaak hé. Dat was ook bij Couture Ann in Aalst, ik was er zeer tevreden van de service!Uiteindelijk heb ik een 2-stuks (bustier en rok) van een vrij onbekend merk gekozen: Vera Bride. Veel succes!