Terug naar overzicht
van prijzen weet ik niet direct iets maar heb je al aan je pastoor gevraagd wie voor de bloemstukken zorgt; bij ons is het zo dat ze een vaste persoon hebben die de bloemstukken maakt (die kent de kerk ook) mochten we het zelf absoluut willen mag maar het altaarstuk blijft verplicht in de kerk
Ik heb precies de indruk dat je nogal veel wil versieren. Vergeet niet dat je daar maar een dik uur zit en volgens mij ben je er voor dat ene uur er een dure (en mooie) bedoening van aan het maken.Altaar kan je toch ook versieren door je bruidsboeket er op te leggen? Of wil je dat een heel uur vasthouden en klamme handen krijgen? Dan kan je ook je boekje niet vasthouden.Mijn bedenkingen, he. Mooi zal het zeker zijn.
Wij versieren net zoveel in de kerk als jullie maar dan niet de bidstoelen voor het bruidspaar.Wat er ook in de prijs inbegrepen is:het bruidsboeket,klein boeketje voor bruidsmeisje9 corsages de tafelversiering in de feestzaal.We nemen wel de bloemen mee die aan de leesstukken staan. Ik heb ervoor gezorgd dat die in een kelk zitten zodanig dat we ze ook kunnen gebruiken inb de feestzaal.Voor dit alles betalen wij ca €1000.Wel rekening houden dat wij het weekend voor moederdag trouwen nl. 2 mei. Dan staan de bloemen veel duurder.Is direct een heel budget maar bloemen maken het toch feestelijker.groetjes
Wij hebben het volgende gereserveerd:- een soort zuilengalerij met een grote kaars erop en versierd met bloemen in de gang van de kerk (8 zuilen, 4 aan elke kant)- 2 zuilen rechts en links van de bidstoelen bruid&bruidegom (ook met kaars en bloemstuk)- bruidsboeket- altaarstuk- bloemstukje rond paaskaars- bloemversiering rond micro voorlezers- galerij van buxusboomjes langs zijkanten rode loper buiten.Voor dit alles betalen wij ca. 500euro (exclusief huur van de zuilen wat ons nog es 100euro kost)
Ik zal zelf mijn altaarstuk maken, aangezien ik een bloemschikcursus volg. Aan de stoelen komen kleine ballonetjes en dat is het! Ok, het is allemaal mooi die bloemen, maar uiteindelijk zit je daar maar +/- 1,5u en veelal moet je alles in de kerk achterlaten... Dan spendeer ik het budget liever aan wat anders...Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
wij versieren de stoelen om de 2 met een ballon en de andere met een gewone roos, altaarstuk maak ik zelf en voor de kaars ook, op de markt kosten de bloemen niet veel dus voor een klein prijsje is alles in orde, ik ga ook op zoek in de natuur naar materialen (heb cursus gedaan en kan mijn plan trekken met weinige dingen)ik geef er niet graag teveel geld uit, zolang zit je er ook niet
wij gaan dit bestellen bij Interflower te Lokeren, aan 250€ heb 4 laurierboompjes, 2 voor aan de deur bij mn ouders, en 2 voor aan de kerk, dan bloemen om de stoel, bloemen voor op het altaar, 5 corsages, én een bruidsboeket, ik denk dat dit redelijk prijslijk is :) zij zorgen ook voor dat alles versierd is tegen dat je de kerk binnen komt!