Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen - Kostprijs

25-1-2009 10:46:31
Hey

ik wou even vragen hoeveel jullie betalen voor de bloemen, en wat jullie allemaal versieren in de Kerk.

Wij zijn momenteel van plan om volgende te 'versieren':
- stoelen (om de twee stoelen)
- de bidstoelen van de bruid en bruidegom
- 2 pilaren (hangednde boeketten)
- altaar (volledige lengte)
- paaskaars

Doen jullie dat ook of ben ik iets te ijverig in mijn bloemenpracht? ;-)

Hoeveel betalen jullie voor wat ik hier boven vermeld (apart of samen)?

Groetjes
Karo.

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 911

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik25-1-2009 12:53:23

van prijzen weet ik niet direct iets maar heb je al aan je pastoor gevraagd wie voor de bloemstukken zorgt; bij ons is het zo dat ze een vaste persoon hebben die de bloemstukken maakt (die kent de kerk ook) mochten we het zelf absoluut willen mag maar het altaarstuk blijft verplicht in de kerk

s
1-6-2007
 Meld misbruik25-1-2009 12:58:10

Ik heb precies de indruk dat je nogal veel wil versieren. Vergeet niet dat je daar maar een dik uur zit en volgens mij ben je er voor dat ene uur er een dure (en mooie) bedoening van aan het maken.
Altaar kan je toch ook versieren door je bruidsboeket er op te leggen? Of wil je dat een heel uur vasthouden en klamme handen krijgen? Dan kan je ook je boekje niet vasthouden.
Mijn bedenkingen, he. Mooi zal het zeker zijn.

Nathalie

Meld misbruik25-1-2009 12:59:44

Wij versieren net zoveel in de kerk als jullie maar dan niet de bidstoelen voor het bruidspaar.
Wat er ook in de prijs inbegrepen is:
het bruidsboeket,
klein boeketje voor bruidsmeisje
9 corsages
de tafelversiering in de feestzaal.
We nemen wel de bloemen mee die aan de leesstukken staan. Ik heb ervoor gezorgd dat die in een kelk zitten zodanig dat we ze ook kunnen gebruiken inb de feestzaal.
Voor dit alles betalen wij ca €1000.
Wel rekening houden dat wij het weekend voor moederdag trouwen nl. 2 mei. Dan staan de bloemen veel duurder.
Is direct een heel budget maar bloemen maken het toch feestelijker.

groetjes

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik25-1-2009 15:54:49

Wij hebben het volgende gereserveerd:
- een soort zuilengalerij met een grote kaars erop en versierd met bloemen in de gang van de kerk (8 zuilen, 4 aan elke kant)
- 2 zuilen rechts en links van de bidstoelen bruid&bruidegom (ook met kaars en bloemstuk)
- bruidsboeket
- altaarstuk
- bloemstukje rond paaskaars
- bloemversiering rond micro voorlezers
- galerij van buxusboomjes langs zijkanten rode loper buiten.

Voor dit alles betalen wij ca. 500euro (exclusief huur van de zuilen wat ons nog es 100euro kost)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-1-2009 20:00:15

Ik zal zelf mijn altaarstuk maken, aangezien ik een bloemschikcursus volg. Aan de stoelen komen kleine ballonetjes en dat is het! Ok, het is allemaal mooi die bloemen, maar uiteindelijk zit je daar maar +/- 1,5u en veelal moet je alles in de kerk achterlaten... Dan spendeer ik het budget liever aan wat anders...

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

heidi

Meld misbruik26-1-2009 9:17:38

wij versieren de stoelen om de 2 met een ballon en de andere met een gewone roos, altaarstuk maak ik zelf en voor de kaars ook, op de markt kosten de bloemen niet veel dus voor een klein prijsje is alles in orde, ik ga ook op zoek in de natuur naar materialen (heb cursus gedaan en kan mijn plan trekken met weinige dingen)
ik geef er niet graag teveel geld uit, zolang zit je er ook niet

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 18:20:34

wij gaan dit bestellen bij Interflower te Lokeren, aan 250€ heb 4 laurierboompjes, 2 voor aan de deur bij mn ouders, en 2 voor aan de kerk, dan bloemen om de stoel, bloemen voor op het altaar, 5 corsages, én een bruidsboeket, ik denk dat dit redelijk prijslijk is :) zij zorgen ook voor dat alles versierd is tegen dat je de kerk binnen komt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...