Terug naar overzicht
Hoi Ester,ik wou ook iets speciaals doen voor onze huwelijksnacht, dus ik ben op zoek gegaan naar mooie, sexy lingerie (omdat ik weet dat mijn verloofde daar altijd voor te vinden is, net zoals de meeste mannen denk ik). In de bruidswinkel vond ik een prachtige kanten bustier van Le Poirier; niet goedkoop (bijna 300 euro voor bustier, slipje en bijpassende stay-ups), maar ik weet zeker dat het een schot in de roos zal zijn ;)! Ik wou echt iets speciaals voor onze huwelijksnacht, en zoiets kan je nog jaren dragen he!Succes ermee!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Ik denk dat je dat beter doet de nacht na de huwelijksnacht want volgens mij ben je zo moe na die hectische dag en het dansen tot in de vroege uurtjes dat je als een blok in slaap valt! :)groetjes,Ann(21-02-09)
Ik was net hetzelfde aan het denken Ann!
Bwa, ik vind toch dat net die huwelijksnacht speciaal is, ik zou nooit hetzelfde gevoel kunnen hebben tijdens een "gewone" nacht erna. Maar sowieso neem ik alles ook mee op huwelijksreis hoor! ;)
uit ervaring weet ik... de huwelijksnacht stelt weinig voor ahum...wij hebben onze speciallekes en romantiek bewaard tot op huwelijksreis.we zijn ook nog eens op bali getrouwd en daar had ik de nodige verrassingen voor hemdiner voor 2 aan de ayung river, rozenblaadjes in het bad enzovoort
Ik dacht dat die huwelijksnacht ook speciaal zou zijn, maar mijn ventje is als een blok in slaap gevallen, en ik ... ik zat nog zo vol adrenaline dat ik toch er even over gedaan heb. Wij hebben wel gewoon thuis geslapen.Maar das niet zo erg, ik had me niets voorgesteld bij de huwelijksnacht, dan kan je ook niet teleurgesteld worden ;-)Wij woonden wel al meer dan 2 jaar samen...en de avonden en nachten van de huwelijksreis waren ook wel speciaal hoor.
Ik ben ook van mening dat bij de meeste mensen de huwelijksnacht niet veel voorstelt. Zeker als je alles op één dag doet. Je staat vaak toch rond 7 uur op, heel de dag in de weer, aandacht krijgen en geven, dansen, en ten vroegste tegen 3 uur in je bed, vaak later.Dan wil je volgens mij alleen maar een dikke knuffel geven, dat kleed deftig uitkrijgen en ophangen en dan moe maar voldaan slapen...Wij zijn enkel voor de wet getrouwd, gaan eten in beperkte kring, naar huis en dan op korte huwelijksreis vertrokken in België. Eerste huwelijksnacht dus op hotel en ik was ook moe. :-) Maar wij hebben er wel nog iets van gemaakt. ;-)Ik had als verrassing voor hem een mooi setje. Mijn lingerie onder trouwkleed was simpel en zwart, helemaal afgestemd om mijn kledij, niet uiterlijk.Dat vond hij wel leuk.En ik had van hem een doos gekregen met leuke persoonlijke dingen in zoals kaartje, kaarsjes, lievelingssnoepjes,...Allebei erg simpel dus.Misschien dat je beter iets leuks voorziet voor de dag erna?(Champagne)Ontbijt tegen de middag laten komen? Bij veel bakkers kan je dat aanvragen en je mand min of meer zelf samenstellen.
Misschien kan je op voorhand een sexy fotoshoot laten doen en hem een album cadeau doen met de mooiste foto's? Dat is ook leuk om achteraf cadeau te doen.
Hoi,wij huwen dezelfde dag als jullie!Nog iets meer dan een half jaartje...Waar huwen jullie?Grtjs, Sabrina07-08-2009