Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

25-1-2009 14:34:59
Hallo,

Waar halen jullie de kledij voor jullie bruidskindjes? Wat bedraagt de prijs zoal? Iemand enige ervaring met Doets&Doets te Gent? Bij ons zal het meisje vier jaar zijn en het jongetje 3 jaar.

Bedankt & groetjes

An
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 892

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik25-1-2009 14:54:51

Hey An,

Wij hebben vorige week verschillende winkels gedaan in Brugge, Blankenberge en hier in Stabroek (Noord-Antwerpen), de prijzen lagen allemaal zowat hetzelfde en de collectie is die van de communiekleedjes.
Ons meisje heeft een wit kleedje met een wit bolero'ke erover en dat betalen wij ongeveer 130 euro.
Voor't jongetje moeten we nog eens deftig kijken, maar zal ongeveer rond dezelfde prijs liggen, afhankelijk wat je wil.

Wij keken in de collectie van Gymp (www.gymp.be )

groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik25-1-2009 15:28:29

Wij hebben de kleren in de JBC gekocht, echt prachtig 60EUR per kind. Kleedje, T shirt, legging en jasje. Echt een anrader.

Kim
8-5-2009
 Meld misbruik25-1-2009 15:29:59

halloo

onze trouw is nogal budgetgericht. Wij betalen alles zelf en hebben ook net een huisje gekocht.
Wij hadden een boekje ontvangen van de c&a voor de communiekleertjes. Deze collectie begint vanaf maat 92. Wij hebben een heel mooi kleedje gekocht voor maar 35 euro en kvind echt prachtig. Ze kan het achteraf ook nog dragen. Wat ik heel belangrijk vind. Tis een beige kleedje met witte cirkels in verwerkt, een wit t-shirtje eronder met een witte bolero erover. Voor het jongetje gaan we waarschijnlijk ook naar daar gaan kijken. Ze hebben hele mooie dingen.

groetjes
pedro en kim

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik25-1-2009 20:09:36

Wij hebben voor onze twee zoontjes ook naar c & a geweest. We hadden ook iets moois zien staan in het foldertje van de communie. Ik vind ook kleine kinderen groeien zo snel uit hun kleedjes uit dat ik het zonde vind om er zoveel geld aan uit te geven. In een boetiek betaal je al snel 250 euro voor een ensemble en nu heb ik 100 euro betaald voor mijn 2 zoontjes, een klein verschil, niet? En ze zullen schitteren hoor. Als je interesse hebt, is het nu de moment om gaan te kijken.

Groetjes Caroline

heidi

Meld misbruik26-1-2009 9:08:57

voor onze 4 bruidskindjes hebben we hun kleertjes voor het gemeentehuis gekocht in de c&a, voor de kerk hebben de jongens een mooi kostuum en het meisje een prinsessenkleed. we wisselen 2x omdat ze nogal jong zijn en er veel tijd tussen gemeente en kerk zit, anders zouden ze misschien al vuil aankomen in de kerk.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik26-1-2009 11:06:51

Wij zijn gisteren naar JBC geweest voor ons bruidsmeisje, was 53 Euro.
Broekje, kleedje, T-shirt & vestje erover.

Kwam uit de communie kledij - 10 %.

Ze groeien er zo rap uit?

Succes

Marieke

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik26-1-2009 11:10:13

wij zijn voor onze 2 bruidskindjes bij Bambini geweest, boetiek in Ninove en wij hebben communiekleren van Gymp gekozen, het komt voor de 2 kindjes in totaal op €500. maar het is iets wat ze nadien nog kunnen aandoen en als onze kleren al zoveel geld kosten ... de kindjes mogen ook feestelijk zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...