Terug naar overzicht
Wij zijn naar Café Costume in Brussel gegaan, maar in Antwerpen hebben ze ook een vestiging.Heel tevreden van, binnen 5 weken is het kostuum klaar.
Wellens in HerentalsDe Ville in TurnhoutLangs de autostrade is ook maar 20 - 25 minuutjes.Wij zijn ook al gaan kijken maar ze zeiden dat het beter was om begin februari terug te komen. Dan zijn de meeste collecties volledig binnen. Maar dit hangt er natuurlijk vanaf van hoe lang je nog hebt hé.groetjes,Carolina1/8/2009
Wij trouwen op 4 april dus we hebben nog even maar toch niet al te lang meer. Cafe costume hebben ze idd in Antwerpen. Merci al voor de reactiesImke
Mijn vriend gaat wrsl ook bij Wellens gaan in Herentalsgroetjes, Laura
Bij Linx in Leuven of Hasselt (is wel niet Antwerpen...) hebben ze heel mooie originele kostuums, ze zijn wel duurder dan de gemiddelde kostuums, maar geloof me de bruidegom "schittert" op D-Day!Groetjeselisadiana1@hotmail.com
@LienHoi, wat is het budget ongeveer voor een kostuum bij Café Costume?Thanks!
Hugo Boss? Daar zijn wij gaan kijken. Uiteindelijk hebben we het in een Boss winkel in Leuven gekocht.Wij hebben in de solden gekocht voor 300 euro (+24 euro retouches).Mijn man draagt zijn Boss kostum heel graag.
HeySuite supply in Antwerpen, Rosada ...GroetjesNathalie12/09/2009
Cafe costume, prijs hangt af van welke stof je kiest enzo, maar k heb nagevraagd en het zou niet duurder zijn dan een confectiecostume
De kostuums van Café Costume zitten tussen de 400 en de 715 euro. Afhankelijk van het model dat je neemt en de stof die je kiest. Aangezien het zo goed als op maat wordt gemaakt, is de prijs meer dan redelijk. En je kan écht wel alles kiezen. We zijn dit weekend het kostuum van mijn ventje gaan kiezen, hebben naar niets gekeken en zijn 515 euro kwijt voor een (tweedelig) kostuum. We zijn héél tevreden van de service en het advies tot nu toe.Groetjes, Lindsey
hallo,wij zijn gewoon bij MEXX geweest.mijn ventje draagt dat nadien toch niet meer.groetjes Lieven en Daisy;25/09/2009.