Terug naar overzicht
Hallo Kelly,Voor een kindvriendelijk verblijf kan je best eens kijken in nederland, daar zijn er veel vakantieparken of campings waar het echt heel kindvriendelijk is. (vb. De Beekse Bergen, Sprookjescamping, Jungle avonturen camping, Oogstappen Group vakantieparken). Je kan praktisch overal op de campings ook stacaravans of een chalet reserveren hoor, je hoeft niet persé in een tent te logeren.;=) Een andere optie is eventueel Disneyland maar daar is je dochtertje misschien nog net te klein voor?Ik hoop dat je hier al iets mee bent.grtz Sofie29.08.2009
Kijk eens bij Dorint Rsort, hebben ze veel parken met huisjes, met of zonder half pension, en gebruik van de hotelfaciliteiten. Wij gaan dit jaar weer, naar Duitsland, Eifel-gebied en de prijs valt goed mee!(geboekt via Neckermann)Groetjes,Patsy
efteling hotel, nieuw vakantiepark dat ze bouwen aan de efteling (is nog wel niet open), beekse bergen, ponyparkcity (met voor ieder kind een pony)disneyland, goedkope hotels zijn best betaalbaar en persoonlijk vind ik ze net zo goed als het dure disneylandhotelpersoonlijk zou ik toch ergens een hotel kiezen, dan heb je toch net iets meer dat vakantiegevoel
Ik dacht meteen aan Centerparcs. Ik heb geen kinderen en kom daarom net niet in zo'n parken. Centerparcs is echt op families gericht. (niet dat ik iets tegen gezinnen heb met kinderen, maar als ik het kan vermijden, doe ik dat liever. Oh, dit klinkt zo cru, maar zo bedoel ik het niet, he!!!!)Wel is er een verschil tussen de parken, naar schijnt. Zo heeft het ene park een beter binnenspeeltuin enzo...Disney in Parijs dacht ik ook aan, maar misschien is 3 jaar nog te jong. En zoals hier reeds gezegd: Nederland! Ook Centerparcs achtige dingen zijn in Nederland beter. (dat hoor ik toch van collega's met kinderen)
Iets eenvoudiger, maar veel leuker dan Centerparcs volgens mij, zijn de parken van Landal. Mooie natuur, goede service... Je hebt verschillende typeparken, in de ardennen, aan zee (in Nederland), in Duitsland...