Terug naar overzicht
Hey Sarah,Ik heb op een Nederlandse website nog een tof idee gezien.Het zijn wuppies die een bruidspaar voorstellen, verkrijgbaar in het klein en groot. Dus mss wel tof om op enkele tafels te zetten?Je moet maar eens kijken op de site: http://www.trouwkaarten.nu/huwelijksbedankjes/wuppies-b... ps: mijn kleedje komt ook van liliane claes en ze hebben mij niet gezegd dat ik mijn kleedje altijd mag komen passen. Ik heb in december mijn eerste pas gehad en mag het op 2 mei gaan afhalen. Ik zou het toch tussendoor nog eens willen passen.Heb jij dit al gedaan?groetjesWendy 16mei
hey,thx voor de reactie maar de PS snap ik niet goed? Er zitten hier nog een paar sarah's op, misschien heb je het op 1 van hen? Maar in ieder geval, ik zou zeker eens bellen naar daar om je kleedje tussendoor ook eens te gaan passen, zeker doen! Is altijd leuk om een extra pas te hebben :)
Hey Sarah,Wij hebben zo een soort van Wuppies (ooit gekregen). Ben jij Sarah vanuit Mechelen?Groetjes, Laura
Hey!Heb je al eens gedacht aan de beertjes van 'me to you'? Je gaat ze vooral vinden nu rond Valentijn...Succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
@laurajep, tbenekkik :)wuppies zijn wel cute maar ik vrees da ze gaan gaan verzuipen tussen de ballonnen :/de 'me to you' beertjes zijn eigenlijk ook redelijk duur toch? Maar het is msch inderdaad de moeite om nu eens rond te kijken, met valentijn in t verschiet zullen we meer kans hebben om iets te vinden...
Matthias komt woensdag naar hier dus hij kan eens kijken als hij wil he ;)Ma me to you beertjes zijn mss wel mooier. Je ziet maar he, je mag ze altijd lenen ;)Groetjes, Laura
@ laurasuper! thx :)