Terug naar overzicht
Wij gaan wss een klein beertje aan onze dochter geven met daar de ringen aangebonden.
Hey,Ik ken iemand en haar kindje bracht de ringen binnen met zijn loopfietsje met voorop een mooi kussentje met de ringen vastgemaakt. Was echt vertederend!!Groetje,Patsy
onze 2 zoontjes van 2j en 3,5j gaan een blokkenkar voorttrekken met daarop het ringkussen, ze hebben al geoefend en dit komt wel goed.16 Mei 2009
HeyBij ons wordt het ringkussen ook in de blokkenkar van ons zoontje gelegd, ons zoontje zal 19 mnd zijn, hij loopt samen met mijn nicht haar dochtertje die dan bijna twee jaar zal zijn, ze zullen samen de kar voorttrekken.groetjes katrien2 mei 2009
Wij hebben in Disneyland een Minnie Mouse gekocht met bruidskleed aan. Daar gaan we met een lintje de ringen aan binden en mijn nichtje van 5 jaar gaat die binnenbrengen :)
hey,wij nemen 2 beertje van me to you, bruid en bruidegom.we hebben 2 dochters 6 en 3 jaar, ze gaan dat wel goed doen,ze zijn daar veel te fier op.groetjes Lieven en Daisy.25/09/2009.