Terug naar overzicht
HeyIk heb een kleedje van Marylise.Ik was er eerst van overtuigd dat ik een kleedje van Pronovias zou hebben. Tot de verkoopster me als allerlaatste kleedje die prachtige Marylise liet zien. Het zit goed en het is onzettend mooi. Ik denk dus niet dat je echt voor een merk kan gaan, het is gewoon nemen waar je een supergevoel bij hebt en dat kan in een totaal ander merk zijn dan jij voor ogen hebt!Veel plezier met het passen, ik zou het zo onzettend graag nog eens willen doen!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Hey WendyIk had de Cara van Marylise en iedereen vond die echt prachtig bij mij passen.Zelf vond ik het natuurlijk ook een droomjurk, al had ik nooit gedacht dat ik mooi zou zijn in een kleedje (ik ging eigenlijk voor een broekpak of iets dergelijks...), want ik wilde er met mijn maatje 48-50 niet uitzien als een ontplofte meringuetaart. Maar dat was absoluut niet het geval: iedereen zei dat ik er stralend uitzag (en dat ik meer zo van die dingen moest aandoen... haha)GroetjesInesreeds 115 dagen getrouwd
hey,ik heb verschillende kleedjes van Marylise aangehad en er zijn idd wel heel leuke modellen tussen. Ik heb lang getwijfeld tussen dit en Linea maar uiteindelijk ben ik verliefd geworden op iets totaal anders, namelijk een kleedje van Benjamin Roberts.x
"hie ben ik weer ... 14 november trouwen we maar heb nog altijd geen kleed."Nog niet panikeren!! Je hebt nog tijd! Akkoord, het is nu dat je er volop achter moet gaan zoeken, maar als je het voor de zomer hebt is het immers nog op tijd!
ook ik heb een kleedje van marylise, ben er heel tevreden over én prijs is ook een goeie meevaller!groetjes,Peggy 16/5/2009
Hoihoi!Zoals "s" zei.. je hebt absoluut nog tijd genoeg om je kleed te vinden!Ik ben in het weekend gaan passen en heb er veel van Marilyse aangehad. Echt mooie kleedjes, maar sommige nogal zwaar van stof. Misschien dat dat wel een voordeel is als je in november trouwt.. dan heb je het misschien ietsje warmer.Gewoon gaan proberen, zou ik zeggen! Je weet pas of een kleed bij jou past als je het aanhebt! Ik heb eigenlijk iets anders gekozen dan ik op voorhand gedacht had.. zo zie je maar..Nog veel succes!Els