Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij! Aanrader!

26-1-2009 10:07:21
Hoi dames,
Dit wilde ik toch even delen.
Zaterdag ben ik met mijn moeder en schoonzus (die mijn getuige is) gaan shoppen voor (budget) suitekledij. Mijn schoonzus wil graag alles zelf betalen omdat ze vindt dat wij al genoeg kosten hebben, maar aangezien ze 3 kindjes heeft wilde ze het budget beperkt houden, dus de standaard winkels met suitekledij waren snel van onze lijst geschrapt.
We zijn toen naar Anne-Sophie Smartshopping gegaan. De afdeling in Waterloo was maar magertjes, maar de afdeling in Brussel! Amai!
We zijn daar super goed en vriendelijk geholpen, er is veel keuze in alle stijlen en maten, en de prijzen zijn fantastisch! Prachtige gala en suitejurken vanaf slechts 100€. En gekende merken: ik heb er jurken van Linea Raffaelli en Oni Onik zien hangen aan 250€!
Mijn (zeer moeilijke) schoonzus heeft een prachtig jurkje gevonden voor slechts 149€, en ik heb er haar toch een bijpassende stola bij cadeau gedaan voor slechts 20€.
Ik was zelf nog op zoek naar een stola voor bij mijn trouwjurk, en die heb ik daar ook gevonden, precies hetzelfde kleur als onze uitnodigingen!
En ook mijn moeder met een maatje meer is er goed geholpen en heeft mooie stijlvolle dingen gepast. Zij heeft uiteindelijk een zeer speciale cache-coeur bloes gekocht.
Hier en daar hangt er zelfs een bruidsjurk tussen, maar dan moet je echt wel geluk hebben denk ik.

Om een lang verhaal kort te maken: Anne-Sophie Smartshopping in Brussel is een aanrader! Ik denk dat ze een website hebben.

Grts!

Annelies
17-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 665

jessica
22-5-2010
 Meld misbruik26-1-2009 11:13:06

hey bruidje,

super!!!veel plezier nog met de verdere voorbereidingen !! bedankt voor de tip!!!

Saskia
20-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 12:31:38

Hoi,

Ik zag dat ze ook verkooppunten in Gent en Brasschaat hebben voor de bruidjes van Oost Vl en Antwerpen ;-)

Grtz

silke
27-2-2010
 Meld misbruik26-1-2009 14:26:25

bedankt voor de tip!

een vraagje: een outlet winkel zoals deze, is dit dan met restjes van collecties van vorige seizoenen of wat hangt er precies?
maar in elk geval is het budgetvriendelijk (want mijn familie is niet zo tuk op suitekledij wegens kostenplaatje en feit dat je dit toch maar eenmalig kan dragen)

grts

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik26-1-2009 14:37:57

Ze gaan overal in europa restjes kopen. De dame in de winkel vertelde dat ze deze week naar Barcelona gaat inkopen en dat ze vooral ging zoeken naar grotere maten. Dus van elk zijn er maar 1 of 2 stuks, maar er is veel keuze!
Er hangt echt vanalles: lang, kort, één stuk, twee stuks, 3 stuks, stola's, rokken apart, bustiers, bloezen en topjes apart. En in verschillende stijlen en kleuren.
Ze hebben ook hoeden en zo van die mini-hoedachtige haarspelden en juwelen! (was ik nog vergeten te zeggen) En af en toe een paar schoenen, maar heel weinig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...