Terug naar overzicht
hey bruidje,super!!!veel plezier nog met de verdere voorbereidingen !! bedankt voor de tip!!!
Hoi,Ik zag dat ze ook verkooppunten in Gent en Brasschaat hebben voor de bruidjes van Oost Vl en Antwerpen ;-)Grtz
bedankt voor de tip!een vraagje: een outlet winkel zoals deze, is dit dan met restjes van collecties van vorige seizoenen of wat hangt er precies?maar in elk geval is het budgetvriendelijk (want mijn familie is niet zo tuk op suitekledij wegens kostenplaatje en feit dat je dit toch maar eenmalig kan dragen)grts
Ze gaan overal in europa restjes kopen. De dame in de winkel vertelde dat ze deze week naar Barcelona gaat inkopen en dat ze vooral ging zoeken naar grotere maten. Dus van elk zijn er maar 1 of 2 stuks, maar er is veel keuze! Er hangt echt vanalles: lang, kort, één stuk, twee stuks, 3 stuks, stola's, rokken apart, bustiers, bloezen en topjes apart. En in verschillende stijlen en kleuren.Ze hebben ook hoeden en zo van die mini-hoedachtige haarspelden en juwelen! (was ik nog vergeten te zeggen) En af en toe een paar schoenen, maar heel weinig.