Terug naar overzicht
wij hebben regelmatig familliefeest bij bevershof en ik moet zegge, de service is er heel goed, het eten is er ook lekker. Met de waterhoek heb ik geen ervaring.
Ik heb zelf lang getwijfeld om het in de waterhoek te doen. Uiteindelijk hebben we het niet gedaan maar ik vond het toch een prachtige zaal. Ik zou dus zeker de waterhoek nemen!Nathalie
Ja,we zijn gaan kijken en de zaal is mooi. Enkel mss jammer van die pilaren overal. Breekt de zaal een beetje en mss geluidshinder ea van overige feesten....
wij zijn ook naar de waterhoek gaan kijken. Wat ik jammer vond was dat het zo donker was in de grote zaal, wij waren er om 14u en in de zaal moesten lichten aan. Mss een klein detail maar voor wij houden van veel licht en grote ramen. Wel heel vriendelijke mensen. Denk wel dat je er een prachtig feest kan houden! Je hebt veel inspraak.1 tip: denk eraan als je de ruimte met zwambad neemt: dit kan erg naar chloor ruiken als de deuren niet open kunnen met slecht weer.Veel succes!
familie van mij hebben hun trouwfeest in de waterhoek gedaan.Heel lekker eten, goede service, fantastische tuin om foto's te makenKortom, voor mij een grote plushet bevershof ken ik niet...
HalloOns feest vorig jaar was ook in de Waterhoek. Alleen maar positief hierover. Ons feest ging ook door in die grote zaal en had in het begin ook wat schrik voor die palen. Maar eigenlijk hebben die mij helemaal niet gestoord hoor.Lekker eten, mooie tuin,..Onze receptie vond plaats buiten, onder die witte tent. Allemaal toppie!!Veel succes met jullie voorbereiding. Het gaat zo snel voorbij...Groetjes Annelies
Hallo,wij gaan ons feest in de waterhoek houden... heb ook enkel goede dingen over gehoord, hebben daar ook al een familiefeest gehouden een paar jaar geleden... dus ik hoop dat het een mooi dag wordt!
Hoi, Wij trouwen ook in de Waterhoek. Wij hebben wel de kleine zaal genomen met het zwembad. We hebben daar overlaatst (december)nog een feest gegeven en het was SUPER! En zoals hier gezegd werd: het water dat naar chloor kan ruiken, daar hebben we helemaal niks van gemerkt! En aangezien er sneeuw lag waren de deuren uiteraard dicht. Dus geen probleem voor die zaal. Alles top!Succes met het kiezen!Sarah
indien je de ruimte met zwembad neemt, vraag dan wanneer dit gekuist wordt want als het pas gekuist is, gaat dit echt ruiken, hebben het toen gemerkt als we daar waren,mss was dit toen net een slechte dag...