Terug naar overzicht
Er worden nieuwe loften gebouwd aan het kanaal "Blue Loft Project" ... die worden in het voorjaar opgeleverd! Misschien dat je daar te rade kan gaan? Ofwel het allerbovenste verdiep van de TT-wijk, daar is ook een gigantische loft die nog niet verkocht is! Dat is ook wel een sublieme lokatie!Veel geluk!Joyce
Hoi Kim,Ik kan je niet onmiddellijk helpen met een locatie, wou je gewoon enkele tips meegeven, aangezien mijn vriend en ik ook aan zoiets dachten (zijn ondertussen van idee veranderd)...Waarschijnlijk zoek je ergens een grote ruimte met een industriële look, want in een afgewerkte woonloft kan je moeilijk een feest geven (buren, geluidshinder...). Denk eraan dat je de hele ruimte goed moet kunnen verwarmen en decoreren (als ze te groot zou zijn, stuk afzetten), dat je een bar moet huren, toiletten, catering. Het is niet evident om een feest te organiseren als je vanop nul moet vertrekken op een locatie zonder de noodzakelijke infrastructuur, maar ik zou zeggen... ga ervoor en hou ons op de hoogte!! Wij geven onze feest nu in een gerenoveerde schuur, is ook heel tof, en hebben ondertussen zelf een loft gekocht in een oud theater, ik ben er helemaal weg van... :)Veel succes gewenst,Groetjes,Barbara
Wij hebben ons feest gedaan via Bart Claes Catering!Ze hebben ook totaalpakketten waarmee ze lege ruimte kunnen omtoveren tot een prachtig feestconcept!Je kan gerust eens gaan kijken op website http://www.bartclaes.be .Het is wel zo dat, indien je een feestzaal zou vinden waar alles je reeds aanstaat, dat het eenvoudiger zou zijn!www.feestzaaldebeekhoeve.be ... prachtige zaal!