Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestlocatie

27-7-2005 15:37:00
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een loft die ik kan huren voor enkele dagen. Hier zou mijn feest moeten doorgaan. Omdat ik niet van een tradioneel trouwfeest hou ga ik ook geen uitgebreid feest met vijf gangen geven. Ik wil een trendy drinkfeest en een loft lijkt me hiervoor de ideale locatie. Weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden? Liefst in Limburg, omgeving Hasselt, in Belgie uiteraard... Groetjes Kim (bruid)

Kim
11-2-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1101

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik27-7-2005 15:55:56

Er worden nieuwe loften gebouwd aan het kanaal "Blue Loft Project" ... die worden in het voorjaar opgeleverd! Misschien dat je daar te rade kan gaan? Ofwel het allerbovenste verdiep van de TT-wijk, daar is ook een gigantische loft die nog niet verkocht is! Dat is ook wel een sublieme lokatie!
Veel geluk!

Joyce

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik27-7-2005 16:02:12

Hoi Kim,

Ik kan je niet onmiddellijk helpen met een locatie, wou je gewoon enkele tips meegeven, aangezien mijn vriend en ik ook aan zoiets dachten (zijn ondertussen van idee veranderd)...
Waarschijnlijk zoek je ergens een grote ruimte met een industriële look, want in een afgewerkte woonloft kan je moeilijk een feest geven (buren, geluidshinder...). Denk eraan dat je de hele ruimte goed moet kunnen verwarmen en decoreren (als ze te groot zou zijn, stuk afzetten), dat je een bar moet huren, toiletten, catering. Het is niet evident om een feest te organiseren als je vanop nul moet vertrekken op een locatie zonder de noodzakelijke infrastructuur, maar ik zou zeggen... ga ervoor en hou ons op de hoogte!! Wij geven onze feest nu in een gerenoveerde schuur, is ook heel tof, en hebben ondertussen zelf een loft gekocht in een oud theater, ik ben er helemaal weg van... :)

Veel succes gewenst,

Groetjes,
Barbara

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik27-7-2005 17:04:03

Wij hebben ons feest gedaan via Bart Claes Catering!
Ze hebben ook totaalpakketten waarmee ze lege ruimte kunnen omtoveren tot een prachtig feestconcept!
Je kan gerust eens gaan kijken op website http://www.bartclaes.be .
Het is wel zo dat, indien je een feestzaal zou vinden waar alles je reeds aanstaat, dat het eenvoudiger zou zijn!
www.feestzaaldebeekhoeve.be ... prachtige zaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...