Terug naar overzicht
Dag Stefanie,Volgens mij gaat het op volgende manier (ik heb wel de Engelstaige versie): je gaat naar "File - Page Setup". Daar kies je bij Orientation voor "Landscape" en vlak daaronder kies je bij Multiple pages voor "Book Fold". Dan krijg je allemaal blz ter grootte van een A5-blad. Als je dit afdrukt, zou dan blz 1 en het laatste blz op 1 pagina afgedrukt moeten worden.Ikzelf heb aan de pc waar ik nu aan werk geen printer, maar je kan het altijd zo uittesten.Veel succes!
HeyIk heb er vorige week ook enorm moeten ene zoeken en heb wat gegoogled en uiteindelijk kwam ik het te weten via... jaja deze site :)In het nederlands (Word 2007):Pagina-indeling --> pagina-instelling vergroten (rechts onder van dat balkje) --> Marges --> neem liggend en bij Pagina's:Meerdere pagina's: katern! En dan ben je er normaal gezien!!Veel succesGroetjes, Laura
Bij de drukker zeiden ze me dat ik bij pagina-instelling best het formaat kon veranderen naar A5-formaat, en dan zo de lay-out uitwerken en in pdf voor hen bewaren. Als je op A4 2 pagina's afdrukt, dan verkleint het lettertype en wordt het naar 't schijnt soms moeilijk leesbaar.Groetjes & succesAmaryllis07-08-2009
Hoi Stefanie,heb op school ook al eens een boekje moeten maken. Op de kopiedienst hoefde ik enkel de A4 formaten af te geven en het kopie machine heeft al de rest gedaan.grtjsAnne