TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
8-8-2009
|
26-1-2009 16:47:00
hey,
Wij trouwen ook op 8-8-2009 te Antwerpen, hebben net ondertrouw gedaan vandaag!Nu is het aftellen naar dé grote dag! WIj hebben zo goed als alles al inorde...het enige is de uitnodigingen, proefkapsel en ringen...dat is zowat alles, maar ik ben goed op tijd begonnen(voor sommige te vroeg, maar voor mij niet), ik wou namelijk niet met de stress zitten om alles het laatste moment te doen ;-) aangezien we aan een bepaald budget zitten! Van waar zijn jullie?
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
26-1-2009 19:38:52
Hey Ans,
Wij trouwen 7 augustus in Brugge. Ik denk dat wij onze uitnodigingen begin juni gaan versturen, zodat het niet in de vergetelhoek geraakt met examens en vakantie in 't vooruitzicht...Nu ja, schijnbaar zijn reacties zeer verschillend. Bij sommigen moet je er heel hard achter zitten, anderen laten meteen iets weten... Qua voorbereidingen gaat het hier redelijk vlot. We hebben laatste weken veel gedaan omdat ik komende maanden veel in 't buitenland zit en dus wel moest voortmaken! Wij hebben zaal, kerk en gemeente vastgelegd, jurk besteld, kostuum = ok. Kostuums suite, ceremoniemeester en -wagens zijn besteld, ringen hebben we, fotograaf en videograaf, misboekje is zo goed als af, kaars hebben we, muziek is beslist, maar musici moeten we nog boeke, juwelen en lingerie heb ik enz...enfin, eigenlijk moeten we enkel nog wat details uitwerken en sommige dingen kunnen we gewoon nog niet regelen...Enfin, laat je niet afschrikken, zoals gezegd ben ik komende maanden weinig thuis dus vandaar moesten wij beetje voorzienig zijn.
Succes met alles!
Amaryllis 07-08-2009
|
|
Lien
1-8-2009
|
26-1-2009 20:16:35
Hey Ans
Wij trouwen op 01/08/2009. Soms overvalt me ook zo een stressbui, er moet nog zoooveel gebeuren. Maar Ans we hebben nog wel even tijd. Iedereen spreekt hier al over misboekjes, kostuums, suitekledij, kledij voor bruidskindjes, muziek in de kerk, trouwringen, ... Maar ook dat is bij ons nog niet in orde hoor.
Volgende week gaan we al eens kijken voor de trouwringen. Wat ligt er al langer vast: feestzaal + dj, kerk en gemeente vastgelegd (ondertrouw kan bij ons pas 6 maand van te voren, dus vanaf volgende week), fotograaf, kleed, getuigen en een eerste gesprek met de ontwerper van onze uitnodigingen (een vriend). We beginnen na te denken over wat er juist moet op staan, ook de gastenlijst overlopen we af en toe eens, maar is zeker nog niet af... Tja en zo kan ik nog veel opnoemen! :-)
Dus je bent niet alleen hoor. Onthou vooral dat er hier veel bruidjes zijn die nog voor ons trouwen en die dus inderdaad al verder gevorderd zijn :-)
Succes!
Lien
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Arianne
1-8-2009
|
27-1-2009 9:43:12
Wij trouwen ook op 8 augustus, in Halle (Brussel). Over de uitnodigingen: de versturen we (of uitdelen aan familie) begin juni. Maar omdat het in de vakantie is, hebben wij een save the date kaartje bij onze kerstkaartjes gestoken en uitgedeeld in de eindejaarsperiode. Zo weten de meeste genodigden dat ze welkom zijn. Voor de rest zijn de grote dingen in orde: kerk, stadhuis, feestzaal, dj, fotograaf, kleed, ringen, getuigen en bruidskindje, gastenlijst, uitnodigingen, Maar er moeten zeker nog dingen gebeuren: kostuum, schoenen en lingerie, misviering, Je kan ook bij ons volgen wat in orde is op www.8augustus2009.be
Maar je moet vooral niet stressen, geniet van die voorbereidingen, ik vind het echt leuk daarom dat er zoveel gebeurt. We doen altijd een beetje voort. Voor mij heeft het ook geholpen om zo een checklist af te drukken en te kijken wat je in orde moet hebben rond 8, 6, 4, 2 maand. Dat is een ideaal schema. Maar ik ben van het principe als het in orde is...
|
|
Vera
22-8-2009
|
27-1-2009 10:50:14
Hoi Ans,
Wij trouwen niet lang na jullie: op 22 augustus. Wij (lees: ik) hebben het volgende al geregeld: bruidskleed is besteld, DJ en fotograaf liggen vast, feestzaal ligt vast alsook de catering en de menu. De datum en het uur liggen vast bij de kerk en het gemeentehuis en de voorlopige gastenlijst hebben we ook opgesteld. Het volgende waar ik mij mee ga bezighouden zijn de uitnodigingen, het misboekje, de ringen, de lingerie + accessoires + schoenen, het costuum en de schoenen van mijn ventje, de decoratie van de zaal en de bedankgeschenkjes. Ik wil de uitnodigingen ruim op tijd versturen (2 maanden op voorhand ofzo). Maar de meeste mensen weten uiteraard dat we gaan trouwen en diegenen die er graag bij willen zijn, zullen die dag wel vrijhouden denk ik. Niet teveel stressen; je hebt nog tijd hoor! Veel succes!
|
|
Priscilla
7-8-2009
|
27-1-2009 17:27:28
Hoi ans
Wij trouwen 07/08/09 In rotterdam .. En eerlijk gezegd ben ik wel heel ver met alles regelen vind ik zelf .. Het enigste probleem waar ik al maanden mee bezig ben is een pastoor predikant vinden aan gezien ik niet in mij eigen gemeente trouw moet ik die zelf regelen en dat is blijkbaar niet zo makkelijk als ik dag .. Toen heb ik nog gekeken voor een freelance pastoor maar dat kwam ff op 600 euro .. Nou aan gezien ik geen geld boom heb zou dat moeilijk worden .. Misschien heb hier iemand nog wat informatie voor me aan gezien ik niet echt daar in thuis ben ;)
Jullie in ieder geval nog veel plezier met voor bereiden
Groetjes
|
|
katleen
8-8-2009
|
28-1-2009 12:39:41
wij trouwen ook op 8 augustus in Riemst. Maak je geen zorgen, wij hebben pas 3 weken geleden beslist om te trouwen. wij hebben dus enkel feestzaal, DJ, kerk en gemeentehuis vastliggen. Fotograaf en videograaf ongeveer en kleed wordt ook aangewerkt...
groetjes
Katleen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|