TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valérie
3-12-2009
|
26-1-2009 20:42:16
the remedy zingt prachtig. gitaar en paino. je kan eens kijken op hun website. zeker vermelden dat ik jullie hun naam heb gegeven. is een vriendin van me
groetjes, Valérie
|
|
Lien
16-2-2008
|
26-1-2009 20:49:54
David en Koen voldoen ook aan die beschrijving. Wij hadden hen op ons huwelijk en waren supercontent. Misschien dat de zang je nog kan overtuigen want bij mij hebben menige traantjes gerold :-) Hun website: www.davidenkoen.net Via die website konden wij demo's opvragen toen... Veel succes met de verdere voorbereidingen. Geniet ervan! Lien, een jaar getrouwd inmiddels :-))))
|
|
evy
1-3-2009
|
27-1-2009 13:23:39
www.duas.be
Zeker een aanrader!
Groetjes Evy 179 dagen getrouwd
|
|
Kris
|
28-1-2009 14:21:57
Beste Vanessa,
Art-Times verzorgt livemuziek voor zowel huwelijksvieringen, recepties, feesten, enz. Wij werken enkel met conservatoriumgeschoolde, professionele muzikanten om de kwaliteit te garanderen. Alles is mogelijk: popsongs, klassiek, jazz; in meerdere bezettingen: gitaar-zang-piano (duo), viool-zang-piano (duo), strijkkwartet, blazerskwintet,... De muziekkeuze is ook volledig vrij. Neem vrijblijvend een kijkje op onze site: www.art-times.be , of contacteer ons indien u een kijkje wenst te nemen in onze huwelijksbrochure, voor een vrijblijvende offerte, of voor een live beluistering.
Met vriendelijke groeten,
Kris
info@art-times.be
|
|
BARBARA
20-12-2009
|
1-2-2009 18:20:25
dag kris, wij zijn in de zomer getrouwd en hadden Davy valerio met pianist op onze bruiloft, zowel kerk als receptie hebben zij voor de muziek gezorgd, Ik weet dat zij ook als trio spelen, drie stemmig, spaanse gitarist en pianist je kunt demo's beluisteren op hun website www.davyvalerio.be veel succes groetjes Barbara
|
|
Wouter
|
2-2-2009 16:41:56
Duas is een live duo dat wekelijks huwelijksvieringen opfluistert met gitaar/piano muziek.
www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Julie
1-9-2012
|
6-2-2009 12:36:45
http://www.moa.be Daar staan verschillende duo's op met geluidsfragmenten en het is niet duur en heel erg mooi. Wij werkten ermee samen voor ons huwelijk. Iedereen vond het prachtig.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|