Terug naar overzicht
Wij trouwen op 1 augustus, maar jullie trouwen op mijn verjaardag. Ook wel leuk. Wij staan redelijk ver denk ik. Wat al in orde is: zaal, dj, menu, fotograaf, kleed = besteld, tekst uitnodigingen, hebben al uitnodiging boeken bezien (zijn er bekan uit), hebben al winkels gedaan voor kostuum maar daar moeten we begin februari terug heen, sambabusje van collega. Dat was't zoal denk ik. groetjes, Carolina
Hey Caro,Wij trouwen één weekje voor jullie,wij hebben al geregeld;- Kerk- Gemeentehuis- Feestzaal- DJ- fotograaf en videograaf- zang in de Kerk- trouwkleed- kostuum bruidegom- schoenen en juwelen bruid- huwelijksreis geboekt- ....Neem maar eens een kijkje op onze website:www.kenencindy.bruiloftsite.nl groetjesCindy
ook op mijn verjaardag trouwen jullie:d ik trouw op 25juni2010en zijn nu volop ant zoeken achter een feestzaal tot nu toe staat de vrede op nr 1 denotter heeft ferm tegengeslaan voor ons wat een teleurstelling!!! volgende week zaterdag zullen we ten boogaerde bezoeken.het misboekje heb ik aan de hand v an voorbeelden op internet al gemaakt.:d nu nog de goedkeuring van me ventje en de priester:d
Dag Caro, Wij trouwen ook op 20.06.09!!!Momenteel liggen de voorbereidingen wat stil bij ons omdat we een huis gekocht hebben en bezig zijn met de verhuis voor te bereiden. wat er al geregeld is: zaaldjfotograafvervoerwetkerk + muziekmisboekje (is bijna af)kleedschoenenlingeriemake-upkapster (is de schoonzus van een vriendin maar het kapsel ligt nog niet vast)uitnodigingen zijn we mee bezig: heb al een paar ontwerpen gemaakt maar we zijn er nog niet volledig uit.huwelijksreis zijn we bijna uit: waarschijnlijk zal het cyprus worden.dus al heel wat geregeld maar ook nog heel wat te doen :-)hoe ver staan jullie?van welke streek ben jij? Wendy
Hey Wendy,amai, dan zal jij het wel heel druk hebben als je ook nog aan een verhuis moet denken.Wij zijn van Hasselt. Hopelijk wordt 20 juni 2009 een heel mooie stralende dag (letterlijk en figuurlijk).wij hebben ondertussen zo wat hetzelfde geregeld als jij, behalve lingerie, die moet ik nog gaan kopen. Ons misboekje staat ook nog niet ver.Op 28/02 moet ik mijn kleed nog eens gaan passen. spannend... hopelijk ga ik nog mooi vinden, maar ik ben vrij zeker van wel :-)heb je een huwelijkswebsite?grtjescaro
hey Caro, wij zijn afkomstig van begijnendijk (tegen aarschot). neen wij hebben geen huwelijkswebsite. jullie?ik mag op 11.03 mijn kleed gaan passen. ik hoop dat ik erin kan want ik was een 4tal kg bijgekomen en heb mezelf nu op dieet gezet. ben er al 2 terug kwijt en hoop dus maar dat ik nog wat kilootjes zal kwijt geraken. lingerie is nog niet zo lang in orde hoor. ik denk zo'n 2 weken. wist eigenlijk niet goed wat te kopen. ben dan uiteindelijk voor een bustier van marie jo gegaan. maar nu heb ik op deze site al veel nadelen gehoord van zo'n bustier dat ik er wat schrik van krijg. hopen dat het bij niet zo gaat zijn. wat voor een kleed heb jij gekozen? het mijn is van de vorige collectie van rembo styling (harkolien). ik had dit kleed gezien en was verkocht, mijn schoonmoeder zei me dat ik mss best kon wachten op de nieuwe collectie maar heb dit niet gedaan want ik wou het risico niet lopen dat er niets naar mijn goesting was. en ik ben heel blij dat ik niet geluisterd heb. ben ook eens benieuwd. vooral naar de reactie van mijn verloofde. hij wil absoluut niets weten van het kleed, zelfs de kleur niet. hij heeft zonder het te beseffen het kleed eens gezien op een trouwbeurs en heeft toen de reactie gegeven "amai da is maar iets raar" ik kon toen wel de grond in zakken, maar ik mocht niets laten blijken. ik hoop dat hij het mooi zal vinden!! blijft spannend tot de laatste dag zeker ?!misboekje bij ons was vrij snel klaar. heb eens 2 weken thuis gezeten doordat ik op doktersbevel moest rusten (ivm mijn vorig werk) en om mijn gedachten toen te verzetten ben ik aan het boekje begonnen en op het einde van de rustperiode was het boekje zo goed als af. hoop ook dat het een stralende dag zal worden. geniet ervan en nog veel succes met de voorbereidingen. groetjes wendy