Terug naar overzicht
Hey Peggy,Ik heb aan zee voor de kindjes bellenblazerkes en van die mini-windmolentjes gekocht, daar gaan we dan van die bollen met soort smartiekes aanhangen.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
hallo,Regelmatig hebben ze in de zeeman bellenblaasjes.Momenteel heb ik er gkocht aan 0,29 euro voor mijn dochter haar verjaardag, om uit te delen in de klas.groetjes Lieven en Daisy.25/09/2009.
Wij hebben in AVA papierwaren kleine plastic eendjes gekocht. Oranje en paarse. Aan de oranje eendjes hangen we een paars zakje en aan de paarse eendjes een oranje zakje. Die zakjes vullen we met smarties. Aan het lintje waarmee de zakjes aan de eendjes vastgemaakt worden hangen we een klein kaartje met onze voornamen op en op de achterzijde onze trouwdatum.Barbara10-4-2009
wij geven een potlood met een wit beertje op met daaraan een doosje met witte snoeprijst en hartjessmarties, we vonden de neutrale kleuren mooi (wit en grijs), en zo past alles weer bijeen, wij werken namelijk met de kleurtinten grijs en ivoor zodat alles mooi op elkaar is afgestemd16 Mei 2009