Terug naar overzicht
HeyOns mama is dat dit weekend eens gaan vragen bij ons in Mechelen. Wij trouwen 11 juli en we moesten tegen eind april komen passen met de mannen dus zo'n dikke 2 maand op voorhand!Groetjes, Laura
Hey Elien,Wij gaan volgende week eens kijken, want ik belde vorige week naar zo'n verhuurwinkel en die zei dat we er zeker niet te lang mee mochten wachten.Wij gaan kijken in Berchem.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Wij zullen de pakken van de suite huren bij De Waele in St-Niklaas (€60/pak). Je moet zo'n 4-5 maand op voorhand reserveren.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Dag Elien, Wij wonen in Lokeren en hebben de kostuums voor de mannen van de suite gehuurd bij Kleding De Prijcker in Nieuwkerken-Waas. Prijs is 65 EUR voor kostuum inclusief das. Het zijn echt heel vriendelijke mensen die heel veel tijd uitrekken voor het kiezen van de kostuums. Bovendien laten ze ook heel wat mogelijke combinaties zijn. Tot nu toe zijn wij alvast heel erg tevreden. We trouwen in mei en zijn de kostuums gaan kiezen in december (een 5tal maand op voorhand dus). Groetjes, Caroline
Inderdaad, vier maanden op voorhand kan je best het kostuum van de bruidegom gaan kiezen.Bij ons worden de mannen gekleed door Labaere (Zottegem).Nele
in gent brabantdam,azaert kun je costuums huren, vriendelijk personeel, vriend zijn kostuum komt vandaar.st-niklaas. ik dacht cermoniekleding de wael nie ver vant station als je met den trein van lokeren komt zie je de winkel nog net voor je het station van st-niklaas binnen komt.In lokeren zijn er geen he.Ben net verhuist uit lokeren.groetjessabrina 13*06*09
hey Elien,ben ook van Lokeren. Wij trouwen 12/9 wanneer jullie?x
Hallo,wij trouwen idd ook op 12/09.Kdenk dat ik al eens een berichtje heb geplaatst (langere tijd geleden) dat wij ook trouwen op 12/09.spannend hé!Waar gaat jullie feest eigenlijk door? Wij hebben gekozen voor het vaderland in Dendermonde...kben echt al aan het aftellen maar kzal nog een paar maandjes geduld moeten hebben...grtz
hallo,ben zelf van de limburg en bij onze winkel moeten we een halfjaar op voorhand langsgaan voor het kostuum ,maar ja het kan verschillen van winkel tot winkel.