TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabrina
7-8-2009
|
26-1-2009 22:57:51
Hoi,
van waar zijn jullie? Ik ken wel een accordeonist, maar weet niet welke regio die van jullie is... Wij houden het trouwens ook Italiaans op ons huwelijk volgende zomer! Misschien kunnen we ideetjes uitwisselen?
sabrina_geldof@hotmail.com
07-08-2009
|
|
Annelies
17-4-2009
|
27-1-2009 9:40:43
Ik ken een italiaan die heel goed diatonische accordeon speelt (is ook leider van een folkgroepje genaamd Los Pablos, die spelen vaak bij Boombal). Hij heet Pablo Golder. Als je interesse hebt kan ik je een e-mailadres bezorgen. Hij is wel grotendeels Franstalig maar spreekt een beetje Nederlands. Je kan eens zoeken op YouTube voor filmpjes van Los Pablos, dan zie je hem bezig. Groetjes!
|
|
Vicky
5-9-2009
|
27-1-2009 20:04:47
Hey Annelies, bedankt voor je berichtje. Ik vind hem niet onmiddellijk terug op youtube. Heb je nog andere gegevens? Of geef je z'n emailadres eens door aub? Dan contacteer ik hem rechtstreeks. Thanks. Groetjes, Vicky
|
|
Annelies
17-4-2009
|
28-1-2009 11:52:15
Hoi Vicky,
Ik heb gevraagd of hij geïnteresseerd is. Ik laat je zo snel mogelijk iets weten!
Groetjes,
Annelies
P.S.: Los Pablos heeft een MySpace, je kan daar eens gaan luisteren :)
|
|
Annelies
17-4-2009
|
28-1-2009 14:09:43
Hey Vicky,
Je mag Pablo contacteren via email pablogolderATgmail.com (AT vervangen door @). Als je direct zijn gsm nummer wilt, stuur mij dan een mailtje naar endimiATyahoo.com.
Veel succes ermee!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|