Terug naar overzicht
Hoi, Dat is echt geen leuk nieuws, maar, je hebt nog eventjes tijd, dus ik zou nog niet panikeren. Kan je geen pastoor of diaken uit een naburige gemeente vragen? Hebben jullie een abdij in de buurt? (onze mis wordt voorgegaan door een pater uit een adbij). En je kan ook nog steeds beroep doen op organisaties zoals 'de goede herder'. Veel succes!Rebecca27/06/09
Kan je niet aan de afgezegde diaken een vervanger vragen?? Lijkt me een minimum van beleefdheid dat hij een voorstel doet...
ik zou gewoon naar het bisdom bellen en vragen of zij je andere personen kunnen doorgeven.Maar zou ook eerst eens vragen aan die diaken of hij zelf geen alternatief heeft.
voor een viering op het dakterras mag je een rooms-katholiek priester of diaken zeker vergeten; dit zal nooit lukken.Misschien lukt het bij 'de goede herder'gewoon even surfen en bellen
Danku lieve mensen voor de reacties! Ik heb net naar 'de goede herder' gebeld en ik had een fantastische man aan de lijn. Hij begrijpt totaal wat we wensen van onze trouw. De vlindertjes komen weer boven, oef.Super bedankt en een mooie trouw gewenst eh allemaal!