Terug naar overzicht
Hey 1) wij hebben Eddy Wouters, lijkt me heel goed maar mss wat ver voor jullie (Deurne)2) kan ik niet bij helpen3) Wij vertrekken 17 juli (tot 31) naar Mexico, gewaagd maar we riskeren het!4) Wij hebben Christ Vilez uit Ardooie, is voor ons helemaal uit te richting maar hij trekt heel onverwacht, niet te veel poserend dus genoeg origineel en ze zijn met 2 zodat je alle aspecten hebt! Bovendien is hij goedkoop: €500 (wel zonder album)5)Wij vragen geen professional videograaf. Dus voor ons hoeft het niet. Maar we gaan toch aan iemand vragen om de mis op te nemen. Je steekt niet voor niets zoveel tijd in het samenstellen van je misboekje en het verloop van een mooie mis he!Jij ook veel succes met jullie voorbereidingen!Groetjes, Laura11 juli 2009
Hoi,De meeste van je vragen kan ik je niet bij helpen: wij hebben geen ceremoniemeester, we zitten zelf nog te zoeken voor onze huwelijksreis en we filmen niet.Maar wat de kerk betreft:De deken in Geraardsbergen is pas nieuw, hij is geloof ik net voor kerst aangekomen, dus vrees ik dat het een kwestie is van "nieuwe bezems vegen schoon". Ik zou zeggen: maak een afspraak met hem en ga er eens over praten, ruim op voorhand, zodat je goed weet waar je staat.Voor de foto's: misschien Merckaert in de Nieuwstraat in Geraardsbergen (als die er nog is)?
Hey Patricia,Ik weet niet wat jullie budget is voor de reis, maar wij zijn in juli naar de Seychellen geweest en dat was af! We hadden niet zo'n prachtig weer helaas, maar dat was volgens de inwoners zeer uitzonderlijk. Ze kennen er geen orkaanseizoen zoals in de Caraïben. Het is echt een prachtige bestemming, maar nogal duur. Je kan misschien eens op zoek gaan naar adressen van bungalows waar je zelf voor je eten kan zorgen. Je kan er ook heel veel uitstappen doen en de stranden zijn er betoverend!Bij de andere vragen kan ik je niet echt helpen. Wij hebben geen ceremoniemeester omdat ik dit een beetje een overbodige kost vind. De vriend van mijn moeder gaat waarschijnlijk enkele videobeelden opnemen, maar ik denk dat je meer gaat hebben aan een mooi foto-album dan aan een film. Veel succes met de voorbereidingen!
Hey,Wij trouwen ook in de Sint-Bartholomeuskerk en we hebben ook net een brief ontvangen. Daar staat inderdaad dingen in waar we ons moeten aan houden. Maar ik denk als je het eens met priester zal bespreken dat hij misschien wat soepel kan zijn. Ik verschoot ook wat als ik de brief las. Gaan jullie naar één van de bezinningsdagen?Wij zouden in februari gaan maar hebben nog geen bevestiging daarvan gekregen.Ceremoniewagens van den bossche heeft ook een ceremoniemeester en daar heb ik wel al positieve reacties van gehoord. Zelf hebben wij er geen.Als fotograaf hebben wij Patrick Merckaert, zijn foto's spraken ons direkt aan.Wij laten ook onze dag op film vastleggen maar dit gebeurt door een vriendin.Grtjes5/9/2009
hey,wij trouwen in geraardsbergen in de abdij (gelegen Abdijstraat). Niet in de dekanale kerk, maar los van de Kerk en zijn dus niet zo gebonden aan de regeltjes en wetten. met goedeherder.be die zal instaan voor de viering
Wij zijn op 19/9 getrouwd en Nathalie Dumarey was onze ceremoniemeester. Een aanrader van formaat want wat een toffe madam! Alles was tot in de puntjes geregeld en ze begeleide ons op een hartelijke manier, niet zo'n schoolmeester-manier zoals sommigen wel eens durven doen. Je ziet haar trouwens ook een 3tal keer voor de trouw, heel gemakkelijk want zij bedenkt altijd dingen waar jij helemaal niet zou aan denken. Via haar hebben wij ook onze fotograaf gevonden, Francis van Fotech in Anzegem. Sinds december hebben we ons album en iedereen is lovend! Foto's kan je zien op www.bertencharlotte.bruilofsite.nl Nathalie heeft trouwens een site dus je kan haar naam even googelen.Wij hebben niets laten filmen op onze dag en daar heb ik nu wel spijt van. Denk er dus goed over na. Ookal zijn foto's zo mooi, beelden geven toch meer emotie vind ik.Succes!