Terug naar overzicht
Hoi Evi,Bij ons stond er: mama en papa gaan lekker trouwen! Daaronder: Jarne en Freya zijn verheugd u het huwelijk aan te kondigen van (en dan onze namen daaronder in een groter lettertype)Onze ouders stonden er niet op vermeld omdat wij van mening zijn dat wij en onze kindjes de familie zijn waar het om gaat.Plus, ik vind het een beetje gek wanneer je al samenwoont en kindjes hebt...Nog veel succes!Groetjes,Ann(21-02-09)
Wij hebben;hey, psst...Wij willen iets verklappen,mama en papa gaan in het huwelijksbootje stappen.Onze ouders staan er niet bij want wij trouwen niet van thuis uit.GroetjesElke
EviOp onze uitnodiging staat het volgende:Ik, Lisa van Nyen, (onze dochter)kondig vol trots aan dat mijn mama en papa naar het gemeentehuis gaan.De familienaam Van Nyen was mij al gegeven maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven.De namen van onze ouders staan er niet op, ik vond dat nogal ouderwets.GroetjesEls21/3/09
hey Evi,Wij hebben het volgendeNa lang zeuren moet het maar eens gebeuren.Nu heeft mama eindelijk haar zin,ze krijgt haar lang verwachte ring.Wat ik ook leuk vondKobe kondigd aan dat papa en mama naar het stadhuis zullen gaan.De familienaam ...... was mij al gegeven maar,mama krijgt hem nu ook de rest van haar leven.dat was bij ons een beetje moeilijk, ik heb al een dochter uit een vorige relatieen wou dat het voor de twee kindjes past.Onze ouders zetten wij er ook niet op ook al betalen mijn schoonouders een groot deel,ze willen het ook zelf niet, maar we waren het toch niet van plan.groetjes Lieven en Daisy.25/09/2009.
hey,dit van het stadhuis vind ik goed, maar wij trouwen de 3de voor de wet en de 4de voor de kerk. ook is het dan savonds het feest. is dat dan niet raar om op de uitnodiging gemeentehuis te zetten? Er moet eigenlijk niemand naar het stadhuis komen van ons juist naasten. groetjes evi
Hey evi,Vrienden van ons zijn deze zomer getrouwd.Zij hadden een foto als uitnodiging met daarop hun dochtertje in een bootje, met als tekst;Op (datum) stappen mijn mama en papa in het huwelijksbootje!Aan de achterzijde stond al de praktische informatie.Dit was echt een schattige uitnodiging!groetjesWendy16 mei