Terug naar overzicht
ik heb enkele foto's gevonden.je mag me mailen, dan stuur ik je ze wel even!groetjes,Neleivan.nele@telenet.be
Hey Tine,ik vind tulpen zeer mooie bloemen, maar het is niet evident om daar een boeket mee te maken, omdat deze bloem snel verwelkt. Je kan de tulp ook maar tijdens een bepaalde periode van het jaar krijgen. Ik dacht eind september-oktober. Je kan dit best even bij de bloemist bevragen.Groetjes, Caroline 12/09/09
De markt lag dit weekend vol tulpen...
Op deze website staan er een hele boel: http://weddings.theknot.com/ODB/themes/realweddings/res... Als het niet werkt: www.theknot.com en dan zelf doorklikken naar 'wedding flowers' en dan 'tulips'groetjes, eva
Een tulp heeft weinig water nodig, maar kan zeer slecht tegen géén water. Dus voor een bruidsboeket niet echt geschikt. De tulpen worden gauw slap en gaan hangen.
uit ervaring weet ik dat tulpen - die ik ook heel mooi vind - snel gaan hangen, en ik noem het "kruipbloemen": ze proberen op een lage, lenige manier te ontsnappen uit hun vaas want ze worden langer als ze water krijgen maar verliezen hun stevigheid zeer snel. Vraag misschien liever aan je bloemist of het kan, of naar alternatieven die je ook mooi vindt.groetjes,inge