TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
17-10-2009
|
27-1-2009 8:31:36
Hallo Karen, Ik nodig die ook nie uit. Maar ik doe nog een drink op het werk voor de trouw...
Grtjs Sandra
|
|
Marieke
18-4-2009
|
27-1-2009 8:43:31
Dag Karen,
Ik werk ergens tijdelijk en doe gewoon een drink als ik terugkom van huwelijksreis.
Marieke
|
|
Nele
28-2-2009
|
27-1-2009 9:01:37
Ik nodig mijn bazen uit... maar alleen voor de receptie. groetjes, Nele
|
|
Annelies
17-4-2009
|
27-1-2009 9:27:42
Ik nodig mijn directe bazin uit, maar alleen omdat ik heel goed contact heb met haar, toen ik op mijn werk begon was ze gewoon een collega en toen is ze bevorderd tot onze bazin. De "andere" bazen nodig ik niet uit. Het is jouw dag hé, je nodigt uit wie je wilt :)
|
|
Arianne
1-8-2009
|
27-1-2009 9:29:22
Ik organiseer ook een drink op het werk... Maar ik nodig dan ook geen enkele collega uit...
|
|
Leen
25-4-2009
|
27-1-2009 9:34:33
hey,
Ik nodig mijn bazen uit. 't Is alleen nogal een ingewikkelde situatie. Ik werk momenteel bij de klant (ongeveer 2,5 jaar) met een tussentijd van een half jaar waar ik weer op mijn bedrijf zelf zat. Mijn manager bij de klant heb ik gevraagd voor de receptie, mijn collega's daar (die ik beter ken dan de meeste van mijn echte collega's) komen naar het dansfeest. Ik had ook mijn echte manager uitgenodigd voor de receptie. Hij heeft ondertussen promotie gehad, en nu is een goede collega mijn directe verantwoordelijke geworden, zij mag dus ook naar het dansfeest komen.
Eigenlijk moet je doen waar je je zelf goed bij voelt. Maar het moeilijkste vond ik ook de gastenlijst voor het werk maken (je kan moeilijk iedereen uitnodigen...)
groetjes Leen
|
|
Leen
25-4-2009
|
27-1-2009 9:34:34
hey,
Ik nodig mijn bazen uit. 't Is alleen nogal een ingewikkelde situatie. Ik werk momenteel bij de klant (ongeveer 2,5 jaar) met een tussentijd van een half jaar waar ik weer op mijn bedrijf zelf zat. Mijn manager bij de klant heb ik gevraagd voor de receptie, mijn collega's daar (die ik beter ken dan de meeste van mijn echte collega's) komen naar het dansfeest. Ik had ook mijn echte manager uitgenodigd voor de receptie. Hij heeft ondertussen promotie gehad, en nu is een goede collega mijn directe verantwoordelijke geworden, zij mag dus ook naar het dansfeest komen.
Eigenlijk moet je doen waar je je zelf goed bij voelt. Maar het moeilijkste vond ik ook de gastenlijst voor het werk maken (je kan moeilijk iedereen uitnodigen...)
groetjes Leen
|
|
Lien
23-5-2009
|
27-1-2009 9:51:55
Ik nodig alle collega's uit voor de receptie, ook mijn directe baas. Maar ik zeg er ook onmiddellijk bij dat ik een drink geef op het werk achteraf. Mijn collega's wonen over het hele land en de helft is ook franstalige. Ik wil hen niet verplichten om zover te rijden voor mijn feest. Ik vermoed dat er slechts enkele collega's zullen komen en de rest gewoon op de drink op het werk achteraf.
|
|
Vera
22-8-2009
|
27-1-2009 10:24:55
Ik nodig mijn baas wel uit op het avondfeest, samen met mijn "naaste" collega's. De collega's waar ik minder contact mee heb, nodig ik uit op de receptie. Mijn vriend nodigt zijn bazen niet uit normaal gezien. Zijn collega's die onlangs getrouwd zijn hebben dit ook niet gedaan.
|
|
Geert
4-7-2009
|
27-1-2009 13:17:43
Ik nodig mijn baas en een deel van de collega's uit voor de receptie. De collega's van op mijnen bureau (2) en nog een paar hechte nodig ik 's avonds uit. Ik doe later ook nog een drink op het werk, zo voelt niemand zich tekort gedaan.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-1-2009 14:05:26
Ik vraag mijn dichtste collega's en baas uit op het dansfeest, aangezien wij geen receptie doen. Alle collega's zijn uitgenodigd op de schieting de dag voordat we trouwen.
Groetjes,
Véronique
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Joke
25-4-2009
|
27-1-2009 16:38:14
Mijn 2 naaste collega's nodig ik uit op het avondfeest, nog enkele collega's op de receptie - voor de andere collega's zal ik een kleine traktatie voorzien in het koffielokaal. Mijn "baas" nodig ik ook uit op de receptie, dat is blijkbaar de gewoonte bij ons op het werk.
Groetjes !
|
|
Linsey
27-6-2009
|
27-1-2009 17:31:10
ik nodig mijn bazen uit. ik werk in een familiebedrijf en als boekhoudster sta je nogal dicht bij de bazen. mijn aanstaande werkt in de bouw en nodigt enkel zijn ploeg en ploegbaas uit. Ik denk dat het al dan niet uitnodigen van je baas afhangt van je functie binnen het bedrijf waar je werkt, het contact met je baas, en vooral wat er gewoonlijk gedaan wordt binnen het bedrijf. als je je er niet goed bij voelt om je baas uit te nodigen, kan je mss beter een drink doen op het werk. Groetjes Groetjes
|
|
Bjorn
4-7-2009
|
28-1-2009 13:37:47
Ik nodig mijn baas en bazin uit op het avondfeest. Mijn collega's nodig ik niet uit op receptie of avondfeest. Er wordt toch maar geroddeld waarom de ene wel en de andere niet. Om de "kerk" in het midden te houden geef ik een minireceptie op t'werk. En iedereen is content en niemand wordt achteruitgestoken.
Groeten Bjorn
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|