Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling 'liefde is...'

27-1-2009 11:24:25
Wij zouden als tafelindeling willen werken met de tekeningen van 'liefde is...'
Maar hoe zouden we dit op de tafels het beste ppresenteren? Ik had gedacht om dit op een schildersezel te zetten.
Maar hoe maken we de mensen duidelijk dat zij aan die tafel moeten plaats nemen?
Anders hadden we ook gedacht om met snoepjes te werken maar ik heb dan schrik dat ze veel te veel van die snoep zullen eten zodat ze dan geen honger meer zouden hebben. :-)
Help! :-)

grtjes

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1035

Fien
20-6-2009
 Meld misbruik27-1-2009 11:35:18

Hoi,

We zijn dit ook van plan. Ik had gedacht aan dubbelzijdige fotokaders met langs de ene kant het 'liefde is..' prentje en langs de andere kant een foto van ons 2.
Kwas ook al aan het denken voor de gasten en ben er ook nog niet aan uit. Msh iedereen een sleutelhangertje/lichtje geven met daaraan het juiste prentje?

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik27-1-2009 17:06:25

Wij gebruiken de tafelindeling Liefde-Is.

Iedereen krijgt bij het binnenkomen een rood geplacificieerd kaartje met op de voorkant het prentje van hun tafel en op de achterkant hun naam.
Als ze aan tafel mogen, roept de zaalmeester af: Alle genodigden die aan de tafel 'Liefde Is ... intresse tonen voor zijn hobby' mogen aansluiten. (en dan komen, toepasselijk, al zijn maten van op de voetbal) om aan die tafel te gaan zitten.
OP de tafel zelf maak ik een A4 formaat int rood met dat prentje op en zet dat op 'n schildersezeltje of gewoon tussen de tafelversiering...

Hopelijk hebben jullie er iets aan..

Els

Meld misbruik27-1-2009 19:34:07

Hey!

Wij gebruikten dit ook tijdens ons huwelijk op 25 oktober 2008.

Toen onze gasten binnen kwamen, kregen ze elk een kaartje met hun naam & tafelnummer. Op de tafels hadden we dan de kaartjes staan met de tafelnummer en een thema van 'Liefde is...'

Alles is héél vlot verlopen en we hadden toch zo'n 200 personen 's avonds!

Veel succes.

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Jolien

Meld misbruik28-1-2009 1:52:33

Wanneer trouwen jullie? Wij trouwen in de zomer en werken dus met namen van landen waar het warm is...

groeten

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik28-1-2009 8:32:15

Ik trouw op 12/09/2009.

Het thema Landen vind ik erg leuk, maar aangezien wij niet zo veel op reis gaan, paste dit minder bij ons..

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik28-1-2009 19:42:18

Wij trouwen op 5 september. Ik vind het wel moeilijk om een thema te vinden. ;-)
Maar ik denk toch dat het 'liefde is...' zal worden. :-)
Bedankt voor alle reacties! ;-)

grtjes

els

Meld misbruik1-2-2009 2:05:55

oei, ik dacht dat ik origineel was met mijn "liefde is..." :-) wij hebben dit als uitnodiging, in ons misboekje en dan op de tafels en aan de achterzijde staat dan de menu.

els

Meld misbruik1-2-2009 2:07:26

waar vind ik eigenlijk zulke schildersezeltjes?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...