TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
27-1-2009 14:49:07
Doen waar je zin in hebt en wat je mooi vindt!!! Je niet laten leiden door wat anderen doen! Het is jullie trouw, dus jullie moeten kiezen!
De meeste vieringen waar ik ben geweest hadden weinig orgel muziek of klassieke stukken. Eerder hedendaagse nummers die het koppel mooi of toepasselijk vond.
|
|
danitsja
|
27-1-2009 16:23:40
ik laat gewoon liedjes afspelen ik trouw in 2010 en heb al een heel boekje af:p nu nog enkel door de partne en priester goedgekeurd worden:d
kheb alegria -enya-bon jovi-michael jackson- axel red- en nog meeer voor in de kerk en natuurlijk daar komt de bruid:d
|
|
Tom
|
27-1-2009 20:59:52
Dag Raquel
Neem zeker ook eens een kijkje op www.imperialbrass.be . Wie weet kan dit jullie ook wel op ideeën brengen. Contacteer me gerust voor meer info!
Hartelijke groeten, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Katrien
22-8-2009
|
|
|
sanderijn
|
28-1-2009 11:15:49
Hallo, ik ben zelf professioneel muzikante en werk regelmatig voor trouwmissen samen met collega-muzikanten (ook professioneel opgeleid).Alle bezettingen zijn dus mogelijk. Contacteer me gerust eens via tantrijn@hotmail.com. Nog veel succes met de verdere voorbereidingen! Sanderijn
|
|
Kris
|
28-1-2009 14:17:26
Beste Raquel,
Misschien is livemuziek inderdaad iets voor jullie? Art-Times verzorgt livemuziek voor zowel huwelijksvieringen, recepties, feesten, enz. Wij werken enkel met conservatoriumgeschoolde, professionele muzikanten om de kwaliteit te garanderen. Alles is mogelijk: popsongs, klassiek, jazz; in meerdere bezettingen: gitaar-zang-piano, viool-zang-piano, strijkkwartet, blazerskwintet,... De muziekkeuze is ook volledig vrij. Neem vrijblijvend een kijkje op onze site: www.art-times.be , of contacteer ons indien u een kijkje wenst te nemen in onze huwelijksbrochure, of voor een vrijblijvende offerte.
Met vriendelijke groeten, en veel succes gewenst,
Kris
info@art-times.be
|
|
davy
|
29-1-2009 20:27:18
Rachel, kijk eens op www.davyvalerio.be misschien is dat iets voor jullie, live-muziek, De liedjes mag je natuurlijk zelf kiezen... groetjes en veel succes davy
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
8-2-2009 18:44:44
Als jullie houden van muziek met "soul" kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Voor meer info kan je me mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes en veel geluk, Jozefien
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|