Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

themafeest

27-1-2009 15:04:34
hey,

we denken erover na om als thema brugge te nemen. daar is voor ons alles begonnen en daar heeft hij mij ook ten huwelijk gevraagd. maar hoe moet je brugge verwerken in een feest? het is wel het venetie van het noorden, maar het moet brugge blijven. heb jullie soms ideetjes?

sophie
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 345

silke
27-2-2010
 Meld misbruik27-1-2009 16:53:03

hi zo grappig... bij mij net hetzelfde verhaal :)

maar om te antwoorden op je vraag: een collega van mij had op zijn trouwfeest op de naamkaartjes een cryptische omschrijving geschreven van een plaats in brugge: zoals 'een plaats in brugge waar je niet aan handel kunt doen en dicht bij de politie gelegen is; antwoord: het beursplein"
op alle tafels stond er dan een foto van die plaats en zo moest je zelf raden aan welke tafel je mocht gaan zitten
grts

silke
27-2-2010
 Meld misbruik27-1-2009 16:53:56

nog een vraagje voor jou: gaan jullie dan ook jullie trouwfoto's in brugge nemen? zo ja, welke plaatsen? en welke zou je voorzien voor als het toch zou regenen?

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik28-1-2009 12:57:51

dag silke,

waarschijnlijk niet, omdat we de foto's de dag van het huwelijk zelf nemen en de trouwlocatie nogal ver van brugge ligt om even heen en weer te rijden.
We willen wel foto's van ons in brugge gebruiken voor de uitnodigingen en/of voor op de tafels.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...