Terug naar overzicht
Hey,Ik heb ongeveer dezelfde vragen want wij overwegen dit ook :-)Maar wij zouden eind augustus gaan, dus info over het klimaat eind augustus is dan ook welkom. (+ de andere tips uiteraard)GrtzAns08-08-2009
Dag damesMijn vriend en ik boekten ook een rondreis op Réunion (van 8 dagen ter plaatse) in de tweede helft van april. Ik heb me al een beetje gedocumenteerd met reisgidsen(trouwreis plannen vind ik nog leuker dan de trouwdag plannen ;-) ) en heb het volgende voor jullie gevonden: temperaturen in juli zijn tussen 18 en 26 graden, in augustus een graadje minder. te vergelijken met een modale belgische voorzomerdag. In deze maanden regent het wel praktisch niet en heb je volgens mij te maken met heldere lucht(zeewater is 22-23 graden). De regenmaanden zijn de zomermaanden (november tot maart). Wij gaan net in de nazomer (hopelijk ook zonder regen!). Mocht je natuurlijk naar Mauritius gaan, kun je daar misschien meer van zon en warmte genieten (Reunion heeft een apart klimaat door zijn bergen, dalen, etc... weet niet of dit op Mauritius ook het geval is). Réunion is echt ideaal als actieve genietbestemming, ook in juli en augustus denk ik. Om te snorkelen, wandelen, excursies... maar met draaglijke temperaturen! Indien nog vragen of linken naar sites etc... mail je me maar naar jootje_h@hotmail.commvgJoke
Hey Marleen,Ik ben net terug van een info avond en daar waren ze vol lof over Réunion, prachtige natuur en leent zich uitstekend voor een een rondreis.Mauritius is dan weer ideaal voor een ontspannende romantische strandvakantie.Als je tips wil qua hotels, dan mag je me altijd mailen, want heb ze aangeduid in de brochuretravelangelke@yahoo.comOp Mauritius ben ik trouwens zelf enkele jaren geleden ook al geweest.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl