Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"Gewone" schoenen gezocht!

27-1-2009 19:31:18
Hoikes,

Aangezien ik voetproblemen heb, weet ik niet waar ik trouwschoenen kan vinden. Ik moet voor mijn dagdagelijkse schoenen al goed zoeken, maar dan heb ik toch één keus uit de zoveel verschillende schoenen.
Open schoenen gaan niet (mijn voeten schelen 4-5 maten) en op een hak(je) kan ik niet lopen. Ballerina's zijn ook geen optie.

Weet iemand een winkel (regio Limburg - Brabant - Antwerpen) waar ik platte schoenen (dus zonder hak) kan vind die met veters dichtgeknoopt worden (anders vallen ze uit aangezien ik met een groot matenverschil zit.

Ik was aan volledig witte sportschoenen aan het denken, maar zou dit niet te hard opvallen?

Greet
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 968

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-1-2009 19:52:24

Ik heb daarstraks bij shoe discount witte sportschoenen van kappa gekocht. Een kleine 40 euro. Deze zijn volledig wit (ook de zool) met op zij een klein detail in het licht grijs (of licht roze hadden ze ook). Ik zoek nog verder naar gewone schoenen voor overdag maar ik heb vlug last van mijn voeten. Dan kan ik op het avondfeest toch iets gemakkelijker aandoen.
groetjes Carolina

inge
27-6-2009
 Meld misbruik27-1-2009 19:55:04

Helaba Greet,
Bij Van Look in Zandhoven zullen ze je wel kunnen helpen.

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik27-1-2009 20:11:49

Hoi Greet

Ik dacht ook aan een witte sportschoenen en voor het wat feestelijker te maken kan je in plaats van gewone veters witte satijnen linten nemen of in de organza, is nog mooier vind ik persoonlijk.

Groetjes en veel succes en hopelijk vind je vlug een goede schoen.

Véronique C.

s
1-6-2007
 Meld misbruik28-1-2009 9:36:22

Waar koop je eigenlijk anders schoenen? Ik zou daar gaan zoeken.

Witte sportschoenen vind ik geen slecht idee. Als je een lang wit kleed hebt, ga je dat amper zien. Zoals hier al is voorgestelt kan je die opvrolijken met chiquere veters. Of met pareltjes tussen de veters? In hobby winkels eens kijken of je ze zo geen leuk feestelijk accentje kan geven. Als iemand dan toch een tipje van je schoen ziet, dat ze ook zien dat het iets feestelijker is?

Wat je ook neemt: neem comfortabele schoenen!!! Al zijn het mottige sportschoenen! Je gaat aan lelijke goedzittenden schoenen veel meer hebben dan aan mooie slechtzittende schoenen, die amper 10% van de mensen toevallig gaan zien.

Greet
21-8-2010
 Meld misbruik28-1-2009 9:50:21

Bedankt voor jullie reacties!
Ik kan eens gaan kijken in winkels waar ik anders ga zien.
En anders worden het sportschoenen met mooie veters.

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik28-1-2009 11:20:46

Ik ben het er 100 procent mee eens dat schoenen heel gemakkelijk moeten zitten, je moet ze trouwens een ganse dag aanhebben, maar echte witte sportschoenen onder een lang bruidskleed staat volgens mij als een tang op een varken. Het is waar, normaalgezien zal je dit niet zien, maar je weet toch maar nooit... Ik zou het zelf toch niet doen, maar jij moet je er natuurlijk goed bij voelen. Hoop dat je snel gepaste schoenen vindt.

Veel succes!
Caroline

Inge
4-4-2009
 Meld misbruik28-1-2009 13:42:29

Hey,
In Kapellen is er een voetcentrum, waar ze orthopedische schoenen verkopen die niet lijken op emmers met een strikje. Sommige modellen zijn wat "brut", maar er kunnen er ook heel elegante zijn. Prijs is zoals bij een Van Loock, maar ik heb al enkele keren schoenen en sleffers gekocht daar, en geen last gehad van pijnlijke vermoeide voeten of blaren. 't Zijn niet altijd de "jongste" modellekes, soms wel, maar ik verkies toch comfort boven het slechte gevoel dat pijn kan veroorzaken, zeker op je trouwdag wanneer je lang moet staan (dans, receptie, ...)
Het Voetcentrum is aan het grote kruispunt, bijna naast De Post in de Chr. Pallemansstraat. Bellen/kijken kan altijd, je hoeft daarom nog niets te kopen.
Groetjes,
inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...