Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21 feb 2009

27-1-2009 19:43:02
Ik wilde even maar laten weten dat wij huwen op 21 februari 2009, dus binnen een kleine drie weken. Moet zeggen dat het raar doet als ik in weken of dagen tel, gezien het precies nog mijlenver weg is als ik over 21 februari spreek.
Op 12 feb moet ik laatste pas doen voor mijn kleed en als het ok is mag het mee naar huis; toekomstige moet 7 feb zijn pak laten op maat maken. Verder geen spatje zenuwen te bespeuren hoewel ik het gevoel heb dat er nog veel moet gebeuren (bloemen, versiering, bedankje, tafelschikking, ect...) maar dit zijn zaken waarvan ik het gevoel dat het nu nog wat vroeg is... en we best volgende week ergens mee starten...
Dus voorlopig absolutly no bridezilla...

Kim
21-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 848

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik27-1-2009 19:49:07

Houden zo zou ik zeggen: die zenuwen zijn waarschijnlijk toch nergens goed voor ;-)

Geniet van de laatste weken !

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik27-1-2009 20:16:13

Hoi Kim,

wij trouwen op 21/03/09! Ik vind het ook leuk dat het begint op te korten, dé dag mag binnenkort echt wel gaan komen!

Geniet van de laatste voorbereidingen en ik zal aan jullie denken hoor, dan is het voor ons nog net één maand!

Liefs
Ilse

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik28-1-2009 8:55:05

Hoi Kim,

Ik trouw ook op 21 februari! Ik wou dat ik jouw zenuwkes had...want ik ben op van de stress!!! Alles is zo goed als geregeld, maar het wachten maakt me gek. Normaal gezien ben ik een vrij nuchter iemand en ik had dan ook nooit gedacht dat ik zo zou reageren...
Ik begin wél bridezilla trekjes te vertonen... spijtig genoeg!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Hasna
4-10-2008
 Meld misbruik29-1-2009 17:21:06

Hey ooh god is zo leuk te lezen dat er nog iemand op 21 februarie trouwt. Ja ik ben marokaanse en bij mij begint het al op de 19de februarie. Ik ben helemaal op van de zenuwen.

En ik heb dan nog zoveel hulp van mijn familie....

Groetjes en geniet er zoveel mogelijk van dat probeer ik mezelf ook iedere keer te zeggen als ik de zenuwen voel.....

Nog veel moois toegewenst op die Schitterende dag.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...