Terug naar overzicht
Houden zo zou ik zeggen: die zenuwen zijn waarschijnlijk toch nergens goed voor ;-)Geniet van de laatste weken !
Hoi Kim,wij trouwen op 21/03/09! Ik vind het ook leuk dat het begint op te korten, dé dag mag binnenkort echt wel gaan komen!Geniet van de laatste voorbereidingen en ik zal aan jullie denken hoor, dan is het voor ons nog net één maand!LiefsIlse
Hoi Kim,Ik trouw ook op 21 februari! Ik wou dat ik jouw zenuwkes had...want ik ben op van de stress!!! Alles is zo goed als geregeld, maar het wachten maakt me gek. Normaal gezien ben ik een vrij nuchter iemand en ik had dan ook nooit gedacht dat ik zo zou reageren...Ik begin wél bridezilla trekjes te vertonen... spijtig genoeg!Groetjes,Ann(21-02-09)
Hey ooh god is zo leuk te lezen dat er nog iemand op 21 februarie trouwt. Ja ik ben marokaanse en bij mij begint het al op de 19de februarie. Ik ben helemaal op van de zenuwen.En ik heb dan nog zoveel hulp van mijn familie.... Groetjes en geniet er zoveel mogelijk van dat probeer ik mezelf ook iedere keer te zeggen als ik de zenuwen voel.....Nog veel moois toegewenst op die Schitterende dag.