Terug naar overzicht
Dag GaëlleHeb gisteren even jullie website bekeken! Heel leuk, jullie zien er echt een tof paar uit.Zo leuk dat je zo goed overeenkomst met je schoonmama! Ik zou hen gewoon allebei bedanken op het feest, en misschien de volgende dag bloemen laten bezorgen met een gepersonaliseerd tekstje.Zoiets als: 'Als kind droomde ik altijd van een perfecte bruiloft... Mijn dromen zijn uitgekomen, mede dankzij jou!Veel succes en vooral veel plezier tijdens de laatste voorbereidingen!GroetjesVicky
Ik begrijp je volledig, maar ik zou toch ook een beetje voorzichtig zijn dat je je eigen moeder niet kwetst. Je kan inderdaad nadien of ervoor haar speciaal bedanken. Wat voor type is zij? Het type dat je kan blij maken door ze te trakteren op een dagje thermen (jullie 2tjes) of het type dat echt wel van bloemen houdt of ... Ik zou echt naar iets zoeken waar zij heel gelukkig mee is en iets speciaal van jou voor haar.
Ik zou dat eerlijk gezegt niet doen om haar op het feest zelf speciaal te bedanken ;denk nie dat da leuk zal zijn voor je moeder .Messchien kan je welop de ochtend van je trouw bij je schoonmama en ontbijt aan huis laten bezorgen met daar een mooi kaartje bij waarop je zoits schrijft van Dankzij jou zal ik van mijn mooie dag kunnen genieten,maar jij mag alvast beginnen met genieten ;bedankt voor al de hulp vvor deze speciale dag;