Nu Online
Momenteel zijn er 449 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk

28-7-2005 8:40:25
hoi bruidjes,

gewoon even mijn plezier delen, deze morgen had mijn schoonmama een spandoek met deze tekst aan de gevel van haar huis gehangen:

"de grootste storm
de diepste ravijn
hij zou alles trotseren
om bij haar te zijn

nog 50 dagen
en het is zover!"

Lief hé!! Ze maakt ook alle menu-kaartjes, zorgt voor de bloemen en de decoratie en nog veel meer. Ik wil haar de dag zelf dus echt wel even speciaal bedanken, zonder mijn mama daarom te benadelen (die niet echt iets voor de voorbereiding doet maar daarom niet minder blij is voor ons, natuurlijk). Iemand tips?

Groetjes!
Gaelle
nog 50 dagen :)

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 431

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-7-2005 11:40:43

Dag Gaëlle

Heb gisteren even jullie website bekeken! Heel leuk, jullie zien er echt een tof paar uit.

Zo leuk dat je zo goed overeenkomst met je schoonmama! Ik zou hen gewoon allebei bedanken op het feest, en misschien de volgende dag bloemen laten bezorgen met een gepersonaliseerd tekstje.

Zoiets als: 'Als kind droomde ik altijd van een perfecte bruiloft... Mijn dromen zijn uitgekomen, mede dankzij jou!

Veel succes en vooral veel plezier tijdens de laatste voorbereidingen!

Groetjes

Vicky

An
24-9-2005
 Meld misbruik28-7-2005 15:27:36

Ik begrijp je volledig, maar ik zou toch ook een beetje voorzichtig zijn dat je je eigen moeder niet kwetst. Je kan inderdaad nadien of ervoor haar speciaal bedanken. Wat voor type is zij? Het type dat je kan blij maken door ze te trakteren op een dagje thermen (jullie 2tjes) of het type dat echt wel van bloemen houdt of ... Ik zou echt naar iets zoeken waar zij heel gelukkig mee is en iets speciaal van jou voor haar.

davine
31-3-2006
 Meld misbruik28-7-2005 19:53:22

Ik zou dat eerlijk gezegt niet doen om haar op het feest zelf speciaal te bedanken ;denk nie dat da leuk zal zijn voor je moeder .Messchien kan je welop de ochtend van je trouw bij je schoonmama en ontbijt aan huis laten bezorgen met daar een mooi kaartje bij waarop je zoits schrijft van Dankzij jou zal ik van mijn mooie dag kunnen genieten,maar jij mag alvast beginnen met genieten ;bedankt voor al de hulp vvor deze speciale dag;

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...