Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

27-1-2009 22:51:11
Dag allemaal
Hier ben ik weer... :-) Is er iemand al eens naar de Azoren of Kaapverdië geweest? Zijn dit leuke bestemmingen voor een huwelijksreis?
Groetjes
Patricia

Patricia
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 837

Ann
2-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 9:52:09

Ik ben al twee maal op de kaapverdische eilanden geweest en ik ben vol lof! Ik zou er zo weer naartoe gaan. Ik ben er de laatste keer dan ook superromantisch ten huwelijk gevraagd. Er is niet veel te zien op het eiland Sal zelf maar het strand, de zee, kan je vergelijken met de caraiben en op zes uur tijd ben je er al. En er loopt op het strand een locale gids rond die als je wil je op een dag prive heel het eiland laat zien voor een prijsje.. Echt de moeite om te doen.Heel lekker eten ook, wij zijn naar het Riu hotel Funana geweest.

Ann
2/5/09

Lorianne

Meld misbruik28-1-2009 12:44:20

hey,
twee totaal verschillende bestemmingen. Kaapverdie: directe vlucht met jetair, nieuw all in clubhotel Riu Karamboa op Boa vista, zon, zee strand,...
Azoren: duurdere lijnvluchten via Portugal, groen, rustig, meeste hotels kamer en ontbijt of half pension, een bestemming eerder om dingen te bezoeken dus

Qua prijs zal Kaapverdie ook goedkoper zijn denk ik aangezien je daar alles mooi in pakket kan kopen bij jetair.
groeten,
Lorianne (12/9)

K
7-7-2007
 Meld misbruik4-2-2009 17:29:41

Onze huwelijksreis ging naar de Azoren, idd vlucht via Lissabon. Kan het 200% aanbevelen, maar het is wel geen toeristische bestemming. Supermooie natuur, enorm rustig, vriendelijke mensen en heel fijn klimaat. Zelf hebben we er een week all in gelogeerd op een landgoed uitgebaat door een Zweeds koppel en dan gans het eiland verkend te paard, was de beste vakantie ever :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums