TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
28-1-2009 9:32:39
Wij zijn na de wettelijke trouw meteen op huwelijksreis vertrokken en dus op hotel geslapen. Ookal omdat ons huis een bouwwerf is en ik dan toch efkes uit het stof wilde zijn. Na de feest zijn we wel thuis gaan slapen. Zoals je zegt is het misschien minder de moeite als je pas na middernacht arriveert en het ontbijt met moeite haalt.
|
|
Heidi
13-9-2008
|
28-1-2009 9:38:47
wij zijn gewoon lekker thuis gaan slapen. let wel: niemand kon binnen, dus konden ze het huis binnen ook niet 'vernielen' en konden we, na de vissen nieuw water te hebben gegeven, gaan slapen. Ik slaap niet graag in een vreemd bed, en zo heb ik toch goed geslapen. Ik vond het zalig om thuis wakker te worden, alle kadootjes en zo nog te zien staan (het middageten was bij ons thuis geweest), en echt opruimen hebben we nog niet gedaan toen. Ook zijn onze ouders en beste vrienden die dag nog even langsgeweest. het was een prachtige dag...
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
28-1-2009 9:39:38
Wij zijn bij ons thuis gaan slapen na de feest. Als je pas om 6u30 thuis bent en dan om 9u30 bv er al uit moet om het ontbijt te halen in het hotel, is dat wat vroeg. Thuis kan je je lekker uitslapen, en gans de dag blijven liggen in bed of languit op de zetel met zijn tweetjes.
|
|
Arianne
1-8-2009
|
28-1-2009 9:49:23
Ik weet nog niet hoe wij het zullen doen. We zijn allebei van Halle en trouwen er ook, maar hebben ons appartement in Leuven. Ik heb geen zin om bij één vd ouders thuis te slapen, maar ook niet om snachts nog naar Leuven te rijden ver weg van iedereen. Ik heb dus geen idee hoe we dit zullen oplossen...
|
|
Liese
9-5-2009
|
28-1-2009 9:54:47
Hoi,
onze feestzaal heeft een bruidssuite en die hebben we meteen gereserveerd! We wilden toch iets speciaals voor onze huwelijksnacht, en bovendien zie ik het niet zitten om nog naar huis te gaan na het feest (40 min rijden).
Onze ouders en schoonouders blijven ook overnachten, en de volgende middag gaan we samen brunchen in het hotel. Op die manier kunnen we toch uitslapen, en zijn we daarna gezellig samen met onze familie (ik wou dit graag als 'afsluiting' van onze trouwdag).
Groetjes!
Liese 09/05/2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Geert
4-7-2009
|
28-1-2009 10:04:44
Wij zitten een 20tal km van ons huis af, maar gaan toch thuis gaan slapen. De dag erna laten we een ontbijt afkomen, en zo kunnen we dan brunchen, evt. met de ouders erbij. Maar wij hebben een half jaar geleden dat huis gekocht, dus voor ons is het écht thuiskomen, want we zijn er best trots op, vandaar dat we zeker naar huis gaan. Aan de feestzaal zelf is trouwens ook geen hotel.
|
|
Ester
7-8-2009
|
28-1-2009 10:11:20
bij onze feestzaal is een suite voorzien met gratis champagne ontbijt dus wij gaan blijven overnachten in het hotel.
|
|
Hanna
|
28-1-2009 10:28:57
Wij slapen ook gewoon thuis. Je kan je geld beter geven aan een mooie huwelijksreis, want je zou er inderdaad pas héél laat aankomen en al vroeg moeten gaan ontbijten. Vroeger was de huwelijksnacht natuurlijk wel echt speciaal, maar tegenwoordig is dat gewoon voor de show. De volgende dag gewoon samen wakker worden in je eigen bed en rustig nagenieten. Als je toch iets speciaals wil doen, vond ik dat idee van een ontbijt bestellen wel leuk.
|
|
heidi
|
28-1-2009 10:50:31
wij gaan ook thuis slapen, alhoewel we niet veel zullen slapen, we moeten om 9 uur in de luchthaven zijn voor het vertrek van onze huwelijksreis naar tailand, dus het zal wel even doordoen zijn 16 Mei 2009
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
28-1-2009 11:15:56
Hey
Wij gaan echter niet op huwelijksreis, maar overnachten wel in een hotel. Ik vond dit een mooi alternatief. We hebben zelf al 2 kindjes dus dat zou 's anderendaags ook vroeg opstaan worden. Daarom vond ik het leuk om rustig met zijn tweetjes te kunnen ontwaken, uitgebreid ontbijt op bed... Wij moeten ook pas om 14 u. onze kamer verlaten anders zou het inderdaad niet de moeite zijn, maar voor een huwelijksnacht gelden meestal andere regels. Je kan altijd eens informeren.
Groetjes Caroline
|
|
Lien
23-5-2009
|
28-1-2009 11:35:45
Wij hebben een klein hotel volledig afgehuurd voor de volledige suite, dus wijzelf, onze getuigen en onze ouders. Ontbijt wordt rond 12u geserveerd.
|
|
Ann
21-2-2009
|
28-1-2009 12:03:12
Wij hebben een bed en breakfast afgehuurd en blijven daar slapen met onze ouders, kinderen en een bevriend koppel. Bij ons is het puur praktisch... wij wonen allemaal ongeveer 50 km van de feestzaal! Omdat mijn toekomstige afkomstig is uit Limburg en de mijne uit Antwerpen, hebben we een zaal gezocht die voor iedereen ongeveer even ver is...
Groetjes, Ann (21-02-09)
|
|
Veerle
|
1-2-2009 16:26:16
Hallo, Wij gaan op hotel. Ik kan je aanraden van te googelen naar een paar hotels in de buurt. Regelmatig zijn er speciale huwelijksarrangementen. Wij betalen bv 145 EUR voor een suite met hemelbed, attentie van het huis (geen flauw idee wat het is), een late check-out (15u) en champagneontbijt op bed (dat we zelfs in de namiddag mogen nemen). Vond dat wel een mooie prijs/kwaliteitsverhouding!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|