Terug naar overzicht
Hey,Informerer je nog eens goed, bij hebben gisteren voorbereiding gehad bij rent a priest, is héél goed verlopen.Wij doen onze viering, dan receptie & dan avonfeest.Waarom doe je het zo niet?Als je eerst receptie geeft, krijg dan de mensen nog maar eens in uw viering.GroetjesMarieke18/04/2009
Hallo MariekeIk trouw om 15.00 uur op een vrijdag en zou graag hebben dat iedereen de inzegening kon meemaken, zowel de mensen van de receptie als van het avondfeest. Vroeger kan niet want de meeste mensen werken op vrijdag. Heb jij Bethune genomen voor je inzegening. Ik vind dat hij heel onduidelijk praat en zich enorm opdringt.Bedankt alvast voor je reaktieSolange
Wij zijn ook met rent a priest getrouwd. Van alcohol heeft hij absoluut niet gesproken hoor.Groetjes elisadiana1@hotmail.com
Hey,Informeer eens bij de priesters van "de goede herder" uit Dendermonde.Wij hadden een hele fijne priester en zij staan voor vele dingen open. Ik denk dat je daar wel terecht zal kunnen. Onze viering was "super"!!Hoogtepunt van onze dag! Wij zouden het met deze mensen direkt weer overdoen!Het is het proberen waard! echt waar!!via www.goedeherder.be te vinden!Neem gerust vrijblijvend kontact op met hen.Groetjes,Patricia
hallo , misschien terzijde, wij wilden ook beroep doen op RAP. enkele telefonische contacten gehad met Norbert bethune. voelde mij hier echt niet goed bij: niet vriendelijk, geen uitleg willen geven'moest maar op website kijken'... data vergeten noteren...toch opletten met die man hoor.nu gaan we met het uvv in zee... wat voor je man natuurlijk geen optie is.wilde het maar even vermelden :-)groetjes ellen
Norbert Bethune komt inderdaad wat "stuurs" over aan telefoon. Maar als je dan op gesprek gaat bij hem thuis, kom je echt met een heel goed gevoel buiten.De viering was heel mooi, we hebben ook heel veel positieve commentaar gekregen van de aanwezigen.Groetjeselisadiana1@hotmail.com