Terug naar overzicht
Hallo,Ik trouw een week later.we hebben reeds onze feestzaal en de menu vast gelegd , mijn trouwkleedje en de kostum van mijn toekomste man is al gekozen.Nu zijn we begonnen met de uitnodigingen aan het samenstellen , om dan naar de drukker te kunnen gaan .Hoe ver ben jij al?Groeten Dominique
Hoi, Ik trouw ook op 30/05. Wij hebben ook al heel wat geregeld. Effe denken: mijn kleed is gekocht alsook mijn schoenen, de zaal is vastgelegd, de DJ, de fotograaf, videograaf, vervoer, bruidskinderen, getuigen uiteraard :) rode loper, uitnodigingen ben ik mee bezig, bedankjes ben ik mee bezig, de ringen zullen we volgende maand bestellen, het kostuum van mijn toekomstige gaan we volgende maand kiezen, misboekje ben ik mee bezig,... Het uur van ons wettelijk en kerkelijk huwelijk ligt vast en in maart moeten we op bezinning gaan. Daarna volgt de laatste afspraak met de priester. Denk dat het dat zo wat is he. :)En jullie? Hoe ver staan jullie?Groetjes, Sarahsarahenbarttrouwen@live.be
HeyIk denk wel dat we op schema zitten, maar een mens twijfelt altijd hé.kerk en stad liggen vastfeestzaal en restaurant ooktrouwkleed is besteld, mijn ventje gaat nu zaterdag voor zijn kostuum zien.bruidskindjes zijn voorzien van de nodige kleedjes, enkel nog schoentjes vindentrouwschoenen gekochtdj okéfotograaf okémisboekje is samengesteld, nu wachten op goedkeuring van de priestervervoer okékapster okémake-up okéuitnodigingen gekozen, alsook de tekstjes en lay-out, nu binnenkort enveloppen schrijvenéén van de komende weken gaan we voor onze trouwringen kijkenben nog altijd aan het denken voor cadeautjes voor de kindjes aan de kerk, misschien iemand suggesties?Zo, dat zal het zo ong. zijn denk ik. Ik denk niet dat we nog echt veel kunnen doen voor de moment, ofwel?Laat maar weten als er iets ontbreekt aan mijn lijstjeGroetjes Caroline
Hey!!Ik trouw 16.05. Ik ben bezig met de uitnodigingen en bedankingen.Het eigste waar ik nog an denk dat niet op jullie lijst staat is:BloemenHuwelijkskaarsceremoniemeester?Menu kiezenvideo?Natuurlijk zijn deze dingen niet super noodzakelijk , behalve het menu natuurlijk :-)Groetjes
HeyBedankt voor je reactie.Bloemen hebben we niet nodig voor in de kerk, enkel een bruidsboeket en dat mag mijn ventje gaan kiezen.Ceremoniemeester hebben we.Huwelijkskaars nemen we die van de kerk.Menu is gekozen, maar moet maar een maand op voorhand doorgegeven worden.Alvast bedankt voor je reactieGroetjes Caroline