Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk 30/05/2009

28-1-2009 11:23:16
Hoi allemaal

Wie van jullie trouwt er nog op zaterdag 30/05/2009? Ik denk dat ik het belangrijkste allemaal al wel geregeld heb, maar was benieuwd hoe ver jullie stonden met de voorbereidingen. Misschien leuk om eens te vergelijken.

Groetjes Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 357

Dominique
6-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 15:22:24

Hallo,
Ik trouw een week later.
we hebben reeds onze feestzaal en de menu vast gelegd , mijn trouwkleedje en de kostum van mijn toekomste man is al gekozen.Nu zijn we begonnen met de uitnodigingen aan het samenstellen , om dan naar de drukker te kunnen gaan .Hoe ver ben jij al?
Groeten Dominique

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 15:48:46

Hoi,

Ik trouw ook op 30/05. Wij hebben ook al heel wat geregeld. Effe denken: mijn kleed is gekocht alsook mijn schoenen, de zaal is vastgelegd, de DJ, de fotograaf, videograaf, vervoer, bruidskinderen, getuigen uiteraard :) rode loper, uitnodigingen ben ik mee bezig, bedankjes ben ik mee bezig, de ringen zullen we volgende maand bestellen, het kostuum van mijn toekomstige gaan we volgende maand kiezen, misboekje ben ik mee bezig,... Het uur van ons wettelijk en kerkelijk huwelijk ligt vast en in maart moeten we op bezinning gaan. Daarna volgt de laatste afspraak met de priester.
Denk dat het dat zo wat is he. :)
En jullie? Hoe ver staan jullie?

Groetjes,
Sarah

sarahenbarttrouwen@live.be

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik28-1-2009 16:22:59

Hey

Ik denk wel dat we op schema zitten, maar een mens twijfelt altijd hé.

kerk en stad liggen vast
feestzaal en restaurant ook
trouwkleed is besteld, mijn ventje gaat nu zaterdag voor zijn kostuum zien.
bruidskindjes zijn voorzien van de nodige kleedjes, enkel nog schoentjes vinden
trouwschoenen gekocht
dj oké
fotograaf oké
misboekje is samengesteld, nu wachten op goedkeuring van de priester
vervoer oké
kapster oké
make-up oké
uitnodigingen gekozen, alsook de tekstjes en lay-out, nu binnenkort enveloppen schrijven
één van de komende weken gaan we voor onze trouwringen kijken
ben nog altijd aan het denken voor cadeautjes voor de kindjes aan de kerk, misschien iemand suggesties?

Zo, dat zal het zo ong. zijn denk ik. Ik denk niet dat we nog echt veel kunnen doen voor de moment, ofwel?
Laat maar weten als er iets ontbreekt aan mijn lijstje

Groetjes Caroline

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 19:28:26

Hey!!

Ik trouw 16.05. Ik ben bezig met de uitnodigingen en bedankingen.

Het eigste waar ik nog an denk dat niet op jullie lijst staat is:

Bloemen
Huwelijkskaars
ceremoniemeester?
Menu kiezen
video?

Natuurlijk zijn deze dingen niet super noodzakelijk , behalve het menu natuurlijk :-)

Groetjes

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik28-1-2009 20:46:59

Hey

Bedankt voor je reactie.
Bloemen hebben we niet nodig voor in de kerk, enkel een bruidsboeket en dat mag mijn ventje gaan kiezen.
Ceremoniemeester hebben we.
Huwelijkskaars nemen we die van de kerk.
Menu is gekozen, maar moet maar een maand op voorhand doorgegeven worden.

Alvast bedankt voor je reactie

Groetjes Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...