Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen.

28-1-2009 11:55:40
Hey,

Vandaag nog 100 dagen op de teller staan. Nu gaat het nog sneller gaan, ik ben super zenuwachtig.
De laatste week droom ik alleen nog over de trouw.

Zijn er nog bruidjes met ongeveer 100 dagen op de teller?
Wat doen jullie om de stress te minderen?

Groetjes een zenuwachtige bruid

joost-mandy.bruiloftsite.nl

Mandy
8-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 306

cien
9-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 12:14:35

bij ons nog 101 dagen!
morgen gaan we wel een beetje vieren:)

de laatste aftelling is begonnen
en we komen van 500 dagen dus ben allang aant tellen!

we beginnen nu aan alle details uit te werken, gisteren de uitnodigingen besproken, volgende week de menu gaan kiezen,zaterdag nog eens met pastoor gaan klappen...

je hebt eigelijk geen reden om zenuwachtig te zijn zenne:)nu komt het echt dichtbij en kan je alles afwerken zonder dat ze je zeggen; je bent nog veel te vroeg...
ja hebt nog tijd zat om alles rustig te doen,maak voor jezelf een goeie planning op en schrijf alle grote stappen in je agenda.

geniet ervan!!

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 12:15:42

bedankt cien.

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik28-1-2009 12:21:24

Nu gaat het idd snel gaan! Wij hebben nog 24 dagen op de teller en lijkt wel gisteren dat er 100 stond.
Wat betreft de stress kan ik je niet helpen... Ik kon bij 100 dag aan niks anders meer denken dan de trouw en nu nog steeds niet! :)
Proficiat met je laatste 100 dagen!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 13:57:04

Hoi Mandy,

ook voor ons staan er nog 100 dagen op de teller, spannend he! Nu wordt het inderdaad tijd om al die details te regelen, ik had nooit gedacht dat er zoveel tijd in zou kruipen.

Heel veel succes nog met de voorbereidingen, en geniet ervan!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik29-1-2009 16:15:38

Nog 93 dagen!
Ik heb nu minder stress dan een tijdje geleden. Het meeste is geregeld. Zaterdag mijn kleed passen. 14februari gaan we onze ringen halen. Ik ben de uitnodigingen al aan 't rond brengen voor de feest, de receptie wacht ik nog een maand.

2mei09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...