Terug naar overzicht
bij ons nog 101 dagen!morgen gaan we wel een beetje vieren:)de laatste aftelling is begonnenen we komen van 500 dagen dus ben allang aant tellen!we beginnen nu aan alle details uit te werken, gisteren de uitnodigingen besproken, volgende week de menu gaan kiezen,zaterdag nog eens met pastoor gaan klappen...je hebt eigelijk geen reden om zenuwachtig te zijn zenne:)nu komt het echt dichtbij en kan je alles afwerken zonder dat ze je zeggen; je bent nog veel te vroeg...ja hebt nog tijd zat om alles rustig te doen,maak voor jezelf een goeie planning op en schrijf alle grote stappen in je agenda.geniet ervan!!
bedankt cien.
Nu gaat het idd snel gaan! Wij hebben nog 24 dagen op de teller en lijkt wel gisteren dat er 100 stond.Wat betreft de stress kan ik je niet helpen... Ik kon bij 100 dag aan niks anders meer denken dan de trouw en nu nog steeds niet! :)Proficiat met je laatste 100 dagen!Groetjes,Ann(21-02-09)
Hoi Mandy,ook voor ons staan er nog 100 dagen op de teller, spannend he! Nu wordt het inderdaad tijd om al die details te regelen, ik had nooit gedacht dat er zoveel tijd in zou kruipen. Heel veel succes nog met de voorbereidingen, en geniet ervan!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Nog 93 dagen!Ik heb nu minder stress dan een tijdje geleden. Het meeste is geregeld. Zaterdag mijn kleed passen. 14februari gaan we onze ringen halen. Ik ben de uitnodigingen al aan 't rond brengen voor de feest, de receptie wacht ik nog een maand.2mei09