Terug naar overzicht
ben eens op de site gaan zien, wooooow, wat een mooie kleedjes..Ik vrees dat die pokke-duur gaan zijn, zo mooi..
Ik denk dat die jurk 1400 euro kost. Typ bij google cymbeline claire in en de eerste link aanklikken. Dan zie je de jurk en er staan prijzen bij.grtz
Slik, amai.... Dacht dat ik het simpelste eruit gepikt had ... :-sThanks, Sophie !
Een cymbeline jurk kost al gauw 1600 tot 1800 euro, het hangt er vanaf hoeveel kant er in de jurk verwerkt is, hoe meer Frans kant, hoe duurder.
Hey Saskia,Het is misschien de moeite om een keer te zoeken naar een outlet. Ikzelf heb ook een cymbelinekleed gekocht maar aan sterk verminderde prijs in la sposa outlet.groetjesNella
@NellaMag ik vragen hoeveel je dan uiteindelijk betaald hebt ?En als je het eventueel kwijt wilt , welk modelletje je hebt gekozen ? ;-)
Hey Saskia,Ik heb uiteindelijk 750 betaald, weet welk niet welke naam het heeft. Het is een bustiermodel met veel kant dat over heel de bustier loopt en dan overloopt op de rok. De rok is wat opgetrokken in kleine trosjes of golfjes (mijn taart noem ik het ;-) Voelde me er als een prinses in.Foto's zal ik hebben na 14 maart :-)Moest je nog vragen hebben ofzoornellake@hotmail.comgroetjesNella 14 03 09
Hey Saskia.Ik ben vorige zaterdag dit model gaan passen en het kost 1.457 € + 110 € kanten bolero....