Terug naar overzicht
wij gaan ook op huwelijksreis naar Bali. Wij hebben geboekt via sunworld en gaan van Ubud naar Kuta naar Sanur. Er ligt nog niks vast maar vrienden van ons zijn daar ook geweest en ze zeggen dat het daar wel makkelijk te regelen is. En zo spaar je ook wel geld uit. De laatste drie dagen zitten wij in een privé-huisje met zwembad om echt van elkaar te kunnen genieten. Bali is een echt paradijsje naar het schijnt. Geniet er in elk geval van!
leuke restaurantjes op bali:- mosaic in ubud (lid van les grandes tables du monde)- in seminyak: la lucciola, kudeta, the livng room, hu bar- in kuta: hard rock cafe (als je het eens simpel wil)
hey, wij gaan ook op reis naar java en bali+ 3nachten strand op bali. Ook eerst gedacht om privé villa te huren, maar dan toch maar gegaan voor de standaardkamer. We zullen wel rekenen op de "upgrade"en anders ons daar in een of andere spa in de watten laten leggen, hemels niet?Wij vertrekken met best tours,veel plezier, annelies
Hey Caroline,Wij gaan ook naar Bali & Java:wij doen 3 nachten Ubud3 nachten Java (met begeleide uitstappenà4 nachten Nusa Duaook met SunworldgroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi Caroline,Ik ben zelf nog niet naar Bali geweest, maar we gaan wel steeds met Neckermann op reis. Ik vind hun service echt super! Ik ben er eigenlijk bijna zeker van dat wanneer je persoonlijk meldt aan de hostess ter plaatse dat het jullie huwelijksreis is, zij (of hij) zeker moeite zal doen om jullie een upgrade te bezorgen!Nog veel succes,Ann(21-02-09)
blijf aub zo ver mogelijk weg van sunworld!!!Ik heb toevallig avondles gevolgd met een rechter en die had zelf enkele rechtzaken tegen sunworld.het blijkt volgens hem ook een soort van 'spookfirma' te zijnzelf heb ik ook een slechte ervaring gehad met sunworld. we hadden een 5sterren deluxe cruise geboekt in egypte en bij aankomst hebben ze heel de groep in een 3sterren boot gezet. niemand wist van iets, en we hebben dus de hele reis op die boot gezeten.slecht eten, ziek, kleine kamers,.. en dat zonder enige uitleg van sunworld
wi zijn op 6-9-08 getrouwd en daarna op huwelijksreis gegaan naar Java en bali met jetair.Eerst een rondreis van 8 dagen op java van jakarta naar helemaal beneden en dan de overzet genomen naar balijava vonden we wel mooi maar het is een moslimland en het was ramadam dus de gids wou altijd voor 6u thuis zijn met als gevolg dat we elke morgen voor 7u moesten opstaan en op huwelijksreis vonden we dat niet zo leuk ;-)het was ook heel vermoeiend aangezien je meest van de tijd in de auto zit.bali was subliem, we hebben in de grand hayatt in nusa dua geslapen voor 4 nachten en was perfect, super mooi hotel, prachtige kamers en bali is een wereld van verschil met java. de mensen zijn er veel vriendelijker en verwachten niet voor alles wat ze doen een fooi (wat in java wal zo is, zelf om uit je parkeerplaats te rijden of de deur voor je open te doen MOET je fooi geven.)bali is hindoe's en dat is zo een mooie cultuur , overal kleine tempeltjes in elke tuintje, gastvrije mensen en heerlijk eten.ik kan je zeker aanraden om een paar uurtjes surfles te volgen,hebben wij ook gedaan en nusa dua is een paradijs om te surfen.als je wil kan ik je de foto's wel is laten zien, mail me maar op leen_verreyt@hotmail?com