Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkbedankjes

28-1-2009 13:19:27
hoi
ik weet in geen 100 jaar waar en wat ik kan halen van bedankjes!!! ik vind enkel websites van in nederland en zelf woon ik in eernegem niet ver van oostende. iemand ideetjes? en liefst regio west - vlaanderen

bedankt!
danitsja 25/6/2010

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 497

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik28-1-2009 15:16:23

Op deze website staat een lijst met winkels die bedankjes verkopen in West-Vlaandern:

http://www.trouweninderegio.be/West-Vlaanderen/Alle_pla...

veel succes!

danitsja

Meld misbruik28-1-2009 15:18:50

bedankt hoor!!!

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik28-1-2009 19:55:50

Hey Danitsja

Bij AVA en Atita hebben ze spulletjes om zelf bedankjes te maken. Je kan daar ook voor terecht in winkels waar ze doopsuiker verkopen.

Groetjes
Véronique C.

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik29-1-2009 0:16:38

Hoi Danitsja,

Wij hebben fortune cookies gekocht(kost bijna niks)in de Chinese supermarkt. Die hebben we in doopsuikerdoosjes gestopt van bij AVA met een kaartje "bedankt" aan. Iedereen krijgt dus een liefdesspreuk of een wens mee naar huis. (En het is verdomd lekker! :))
Nog veel succes!

Ann
(21-02-09)

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-1-2009 8:09:17

Wij hadden simpele (goedkope) zakjes met suikerbonen erin in de kleuren van onze uitnodiging. In elk zakje zaten een aantal bedrukte suikerbonen.
Ik vond het mooi, eenvoudig en vooral goedkoop als je dat allemaal zelf doet.
Meeste tijd steek je in die dingen te gaan kopen. Maken was met twee een avondje werk.

Op de site van M&M kan je ook m&m's laten bedrukken met je naam, datum,...Da's mooi gedaan, maar wel prijzig. (ik dacht snel 3-4euro/zakje)
Wel eens de moeite om te bekijken. Ik heb de link niet meer.

En verder: je moet geen bedankjes geven, he!! Da's niet verplicht ofzo. Gewoon iets wat meer en meer mensen doen.
Wij hebben bedanktjes gegeven omdat we geen foto wilden geven.
Een kaartje met paar foto'tjes van jullie dag kan je achteraf ook nog altijd opsturen. Wordt veel gedaan en vinden veel mensen leuk om te doen of om te krijgen.

Ander idee'tje: kleine plantjes geven? Paar weken geleden stonden hier paar tips van kopopels die dat gingen doen. Dat viel ook mee qua prijs (2euro).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...