Terug naar overzicht
Op deze website staat een lijst met winkels die bedankjes verkopen in West-Vlaandern:http://www.trouweninderegio.be/West-Vlaanderen/Alle_pla... veel succes!
bedankt hoor!!!
Hey DanitsjaBij AVA en Atita hebben ze spulletjes om zelf bedankjes te maken. Je kan daar ook voor terecht in winkels waar ze doopsuiker verkopen.GroetjesVéronique C.
Hoi Danitsja,Wij hebben fortune cookies gekocht(kost bijna niks)in de Chinese supermarkt. Die hebben we in doopsuikerdoosjes gestopt van bij AVA met een kaartje "bedankt" aan. Iedereen krijgt dus een liefdesspreuk of een wens mee naar huis. (En het is verdomd lekker! :))Nog veel succes!Ann(21-02-09)
Wij hadden simpele (goedkope) zakjes met suikerbonen erin in de kleuren van onze uitnodiging. In elk zakje zaten een aantal bedrukte suikerbonen. Ik vond het mooi, eenvoudig en vooral goedkoop als je dat allemaal zelf doet.Meeste tijd steek je in die dingen te gaan kopen. Maken was met twee een avondje werk.Op de site van M&M kan je ook m&m's laten bedrukken met je naam, datum,...Da's mooi gedaan, maar wel prijzig. (ik dacht snel 3-4euro/zakje)Wel eens de moeite om te bekijken. Ik heb de link niet meer.En verder: je moet geen bedankjes geven, he!! Da's niet verplicht ofzo. Gewoon iets wat meer en meer mensen doen.Wij hebben bedanktjes gegeven omdat we geen foto wilden geven. Een kaartje met paar foto'tjes van jullie dag kan je achteraf ook nog altijd opsturen. Wordt veel gedaan en vinden veel mensen leuk om te doen of om te krijgen.Ander idee'tje: kleine plantjes geven? Paar weken geleden stonden hier paar tips van kopopels die dat gingen doen. Dat viel ook mee qua prijs (2euro).