Terug naar overzicht
ik zit met hetzelfde probleem.ik ga ook 14.00 stadhuis doen en dan pas om 15.00 kerk. normaal duurt het stadhuis 15 min. maar dan ik graag op mijn gemak, nog wat foto's, eventueel wat langere weg doen naar de kerk, maar je zo rap moeten haasten in dat laatste kwartier ga ik niet doen. Dus ja ik doe het zo
ik zou ook ni zo rap na elkaar stadhuis en kerk doen anders heb je maar onnodige stress ok stadhuis gaat rap maar zoals je zegt eentje no toilet ander eentje ne foto kzou het doen zodat je geen stress hebt liever teveel tijd over dan te weinig niet???
hey danitsja, dat klopt. Maar wat als je na een kwartier buiten op de stoep staat?? wat moet je dan in tussentijd doen? Ben bang dat als ik een kwartier over heb, dat ik dan pas echt stress ga krijgen. Als je je moet haasten heb je minder tijd om te piekeren he;-) Mijn mama wil liever een uur ertussen, mijn schoonmama liever een half uur. Ik weet het echt niet.
hallo Evelien,wij trouwen ook om 14h voor de wet en om 15h voor de kerk. Bij ons is het zo dat je na het wettelijk huwelijk ook nog een drankje aangeboden krijgt en gezien wij de laatste zijn die die dag voor de wet trouwen, zal het ook wel geen kwaad kunnen mocht dit een klein beetje uitlopen. Misschien kunnen jullie onderweg nog ergens stoppen om familiefoto's te maken? grtzSofie29.08.2009
Ik vind een half uur persoonlijk wat weinig. Als iedereen er toch is, laat dan idd wat foto's nemen. Moeten er mensen naar de wc of nog ditjes en datjes doen, dan is dat niet zo erg, anders zit je volgens mij met de stress van "vlug, vlug"