TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marc
|
28-1-2009 15:00:40
Hallo Ilse, dat is wel een zeer dure prijs ,hoor. Ik speel voor de helft van deze prijs op uw feest met inbegrip van alle overuren en een standaard lichtinstallatie. Meer info op www.djmarc.be of tel 0478694419
|
|
ilse
21-11-2009
|
28-1-2009 15:03:06
Hoi Marc,
Ik weet het wij vielen ook achterover. Maar het probleem is dat het een schitterende zaal is en voor de rest goed meevalt van prijs, maar we mogen helaas zelf geen dj meebrengen.
|
|
inge
27-6-2009
|
28-1-2009 15:07:09
Ik vind dat ook duur hoor. Ik ben overlaatst op een site gebotst, www.fiesta-loca.be Die vragen dacht ik 350 euro.
|
|
Cedric
|
|
|
LeBart
|
28-1-2009 17:14:52
650 euro is idd veel geld, zo uit de losse pols beweren dat het teveel is, dat is een andere zaak.
Enerzijds zijn er x-aantal grotere, bekendere dj-centra die op dit forum al meermaals over de tong zijn gegaan die in dezelfde prijscategorie liggen. Anderzijds kan in die 650 euro een geweldige licht-en-geluidsinstallatie zitten, wat de prijs sowieso opdrijft.
Maar als je die dj moet nemen om in die zaal te kunnen trouwen heb je weinig keuze. Goed aan de dj in kwestie duidelijk maken wat jullie verwachten, wat kan/mag gedraaid worden en wat niet door de beugel kan, is dus de boodschap.
cheers, LeBart
|
|
Karmen
29-5-2010
|
28-1-2009 23:26:38
Wij vonden dit teveel geld. Ik vind de Beekhoeve een prachtige zaal, het eten schijnt ook heel goed te zijn, maar de extra kosten van de de vaste huurptijs & DJ (1500 euro + 650 euro) hebben ons toch voor een andere zaal doen kiezen. Die meer dan 2000 euro voor niets extras kunnen wij bij andere dingen nuttiger besteden! Maar dat is een persoonlijke keuze, hè! ;)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|