Terug naar overzicht
ik zou persoonlijk een uurtje tussenlaten. Het duurd mss toch langer dan je verwacht en je haasten op je huwelijksdag is voor niets nodig. Wij kregen zelfs nog een drankje aangeboden na de wettelijke trouw dus zijn we nog een half uurtje blijven napraten. Er zijn ook altijd mensen die komen en dan kan je op het gemak nog eens praten met die mensen.
Hey,Bij ons is dat ook zo...zijn maandag ondertrouw gaan doen en het gemeentelijk huwelijk is om 10.45u(moeten er wel 15 min vroeger zijn) en ons kerkelijk is om 12.00u...Nu mag je niet vergeten, als je in een gemeente woont waar veel trouwers zijn(bij ons is dat Antwerpen dus "vollebak")dat het soms wel eens kan uitlopen...ons mama is al een paar keer naar een huwelijk geweest, waar ze voor het gemeentehuis toch nog effe moesten wachten...Dus in ons geval 11.00u buiten zou wel eens iets later kunnen worden, mss.En ook als je buitenkomt, staan er mensen jullie op te wachten en om bloemekes af te geven ed...mss nog een fotoke ofzo...kan ook allemaal hé!!Groetjes,Debby8-8-2009
Ik wist niet dat je dat zelf mocht kiezen, wel dat je de keuze had tussen verschillende tijdstippen.Groetjes Caroline
wij trouwen om 10u30 voor de wet en om 14u30 in de kerk, dit is ook omdat we nog kleine kindjes hebben en deze kunnen tussendoor dan nog een dutje doen terwijl wij op 1ste fotosessie gaan, na de kerk hebben we een 2de fotosessie met de kindjes bij, wij mochtern zelf de uren kiezen (waren er dan ook vrij vroeg bij)16Mei 2009
wij doen het zo om 13 uur trouwen voor de wet en om 14 uur voor de kerk, gemeentehuis en kerk liggen ook maar 5 min. van elkaar. We hebben dan tijd om wat foto's te nemen aan het gemeenthuis en kunnen op ons gemak verplaatsen naar de kerk.
Hoi,Ik zou ook opteren voor een uur ertussen.Kwestie van toch wat reserve te hebben als de wet wzt uitloopt of zo.Wij trouwen om 11u30 voor de wet en om 14u30 voor de kerk.Wij gaan ertussen foto's nemen en de suite gaat bij mijn ouders ies eten en drinken.Na de kerk vertrekken we dan rechtstreeks naar de feestzaal.Groetjes
Hallo Evelien,Wij trouwen om 13u30 voor de wet en om 14u30 voor de kerk. Ik dacht het dichter op elkaar te laten aansluiten, maar toen ik naar de gemeente belde om een uur vas te leggen, vertelde ze me dat er ons nog een glas aangeboden wordt na de wettelijke trouw, dus dat ik zeker op 3 kwartier moest rekenen. Best eens navragen dus ;)Katrien
hey,wij trouwen om 14u30 in het stadhuis en om 15u voor de kerk.ligt ook op 5 minuutjes van elkaar.bij ons krijg je wel niets te drinken.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009