Terug naar overzicht
Hoi Saskia,Mss een dom idee... Maar waarom vraag je het niet aan secundaire scholen met een afdeling snit en naad? Volgens mij vinden die zo'n uitdaging wel leuk, en aangezien ze erop beoordeeld worden, zullen die absoluut hun best doen! En waarschijnlijk doen die het voor minder geld ook!Nog veel succes,Ann(21-02-09)
Hoi Saskia,Mijn vriendin is een zeer goeie naaister en ze heeft al ervaring met bruidsjurken dus kan ik ze zeker en vast aanraden.Ze heet Rebekka en woont in Putte bij Mechelen dus dat is ook al een voordeel he... Hier is haar emailadres; rebekka258@hotmail.comGroetjes,Jill
Hey Jill,Toeval wil dat ik zelf in Putte woon ;-)Dus thanks a lot !GroetjesSaskia
Toch even reageren... Rebekka doet dat heel goed :-) Ze is op dit moment aan mijn bruidsjurk bezig en ik heb het gevoel dat we helemaal op dezelfde lijn zitten qua ideeën. Aanrader dus!
Hey Katleen,Oh, tof om te horen dat ze dat goed doet ;-)Want ja, je wilt toch graag wat commentaren en feedback omdat je er toch prachtig wilt uitzien op je mooiste dag :-)(heb bij mijn eerste huwelijk een slechte ervaring gehad met een naaister dus vandaar dat dit leuk is om te horen !!!)