Terug naar overzicht
Ik zou de naam van de getuige er in laten graveren. Ik zou het maar niks vinden om een balpen te hebben met iemand anders zijn trouwdag en naam erin. Wat heb ik daar nu aan? Ik wil een pen met mijn naam erin.Mijn mening, eh.Misschien ben ik hier te egocentrisch voor ingesteld. Kan best zijn.
ja misschien heeft s wel gelijk...
Ik zou er toch ook de naam van de getuige inzetten...SuccesMarieke18/04/2009
Hey,vraagje: waar haal je zo'n stylo? Vind k namelijk ook een goed idee...Vind t toch wel leuk om jullie namen en huwelijksdatum erin te zetten, zou ik namelijk ook doen...groetjes,Nele
Hoi, ik zou ook de namen van de getuige zelf erin zetten, want anders lijkt het weer rond het trouwkoppel te draaien en dat is nu één keer niet de bedoeling :-). Misschien kan je wel een 'bedankt getuige en naam in graveren', maar ik zou niet jullie naam en datum erbij zetten. Ook maar mijn mening hé.groetjes
hallo iedereen,alvast bedankt voor de reacties.moet nog eens goed bekijken wat we gaan doen.ik wist ook niet waar ik dat direct kon laten doen,ik ga zaterdag eens kijken bijMISTER MINT, heb dat gezien op hun site, laat iets weten voor de prijs.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009
ten eerste moet je bekijken hoeveel tekst er op de pen geraakt.Wij hebben aan onze getuigen, onze broer en zus, een pen gegeven. En wij hebben er alleen onze namen en datum opgeschreven.En ze waren er heel content van.Bij ons ging onze namen op 1 lijn en de datum op de andere. Meer ging er niet op...
Ik weet dat er ene is dat dat doet in het Wijnegem shopping center (golden pen ofzoiets), eveneens op de melkmarkt en paardenmarkt in Antwerpen zijn er ook. Zou ook de naam van je getuige nemen, maar is natuurlijk jullie keuze ;)Groetjes, Laura