Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

28-1-2009 22:42:36
hoi hoi allemaal,
wij hebben ons huwelijksreis al geboekt.
maar als we daar zijn mag iedereen weten dat we getrouwd zijn.
iemand een idee hoe we het ginder iedereen kunnen laten zien?
xxx

Annelies
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 774

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik29-1-2009 0:01:13

Je kan mss gaan zwemmen in je bruidsjurk? ;)
Wij waren ooit eens in een hotel waar een pasgetrouwd koppel was. Bij het diner werd er plots aangekondigd dat we allemaal een drankje kregen op kosten van dat koppel. Heel het hotel was ineens op de hoogte! Ik moet zeggen, die mensen zijn dikwijls getrakteerd geweest in de hotelbar. Misschien een ideetje?

PS: Waar ga je naartoe als ik zo nieuwsgierig mag zijn...?

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik29-1-2009 9:07:09

Hoi Annelies:

ik heb mij eens laten gaan op www.weddinggiftshop.nl want ik wou ook van die leuke dingen voor op huwelijksreis! Daar heb ik een witte bikini en een witte pet met 'just married' erop gekocht. En dan heb ik ook nog een shortje voor mezelf met 'Mrs Dirickx' en voor mijn vriend een zwarte boxershort met 'just married' besteld. Ik ben heel tevreden over hun service! Kijk maar eens op de site, je kan er vanalles vinden!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Annelies
5-9-2009
 Meld misbruik29-1-2009 14:12:54

hey ann,
het is Turkije geworden
wilde ik altijd nog eens terug heen gaan.
kijk er enorm naar uit!
xxx

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik29-1-2009 14:45:19

Hoi Annelies

Net als Liese heb ik alle 'gifts' op die website al bekeken. De badhanddoeken vind ik al fantastisch. Ook de teenslippers vind ik superleuk... Maar mijn ventje zou eens bedenkelijk kijken als ik dit zou bestellen. (Maar ja, ik vind het wel heel leuk, dus zal het mss toch doen hoor!)

Liese, is alles netjes afgeleverd? Een pakketje bij de post ofzo?

Ook voor de bruidskindjes hebben ze veel leuke accesoires... En paraplu's voor moest het regenen, maja dat weet je niet lang op voorhand hé!

Zou er zo'n winkel bestaan in België?

Groetjes

Lien
01/08/2009

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik29-1-2009 16:12:32

Hoi Lien,

mijn vriend was ook niet echt enthousiast, maar ik had hem zijn boxershort als 'fopcadeautje' gegeven onder de kerstboom en hij vond het toch wel een tof idee.

Ik heb alles in perfecte staat ontvangen tussen de 7 en 10 dagen na bestelling. Omdat er overdag niemand thuis is, had ik het pakje laten leveren op mijn werk.

Of er zo'n winkel bestaat in België dat weet ik niet... . Ik heb veel zitten zoeken op internet maar ik vond bijna uitsluitend amerikaanse sites.

Veel succes ermee!

Groetjes,

Liese

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums