Terug naar overzicht
Je kan mss gaan zwemmen in je bruidsjurk? ;)Wij waren ooit eens in een hotel waar een pasgetrouwd koppel was. Bij het diner werd er plots aangekondigd dat we allemaal een drankje kregen op kosten van dat koppel. Heel het hotel was ineens op de hoogte! Ik moet zeggen, die mensen zijn dikwijls getrakteerd geweest in de hotelbar. Misschien een ideetje?PS: Waar ga je naartoe als ik zo nieuwsgierig mag zijn...?Groetjes,Ann(21-02-09)
Hoi Annelies:ik heb mij eens laten gaan op www.weddinggiftshop.nl want ik wou ook van die leuke dingen voor op huwelijksreis! Daar heb ik een witte bikini en een witte pet met 'just married' erop gekocht. En dan heb ik ook nog een shortje voor mezelf met 'Mrs Dirickx' en voor mijn vriend een zwarte boxershort met 'just married' besteld. Ik ben heel tevreden over hun service! Kijk maar eens op de site, je kan er vanalles vinden!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hey ann,het is Turkije gewordenwilde ik altijd nog eens terug heen gaan.kijk er enorm naar uit!xxx
Hoi AnneliesNet als Liese heb ik alle 'gifts' op die website al bekeken. De badhanddoeken vind ik al fantastisch. Ook de teenslippers vind ik superleuk... Maar mijn ventje zou eens bedenkelijk kijken als ik dit zou bestellen. (Maar ja, ik vind het wel heel leuk, dus zal het mss toch doen hoor!)Liese, is alles netjes afgeleverd? Een pakketje bij de post ofzo?Ook voor de bruidskindjes hebben ze veel leuke accesoires... En paraplu's voor moest het regenen, maja dat weet je niet lang op voorhand hé!Zou er zo'n winkel bestaan in België?GroetjesLien01/08/2009
Hoi Lien,mijn vriend was ook niet echt enthousiast, maar ik had hem zijn boxershort als 'fopcadeautje' gegeven onder de kerstboom en hij vond het toch wel een tof idee. Ik heb alles in perfecte staat ontvangen tussen de 7 en 10 dagen na bestelling. Omdat er overdag niemand thuis is, had ik het pakje laten leveren op mijn werk.Of er zo'n winkel bestaat in België dat weet ik niet... . Ik heb veel zitten zoeken op internet maar ik vond bijna uitsluitend amerikaanse sites.Veel succes ermee!Groetjes,Liese